Ένα νέο ντοκιμαντέρ του HBO με τίτλο «Fake Famous» συναντά τρεις επίδοξους influencers και καταγράφει την διαδρομή τους προς την ιντερνετική φήμη.

Όπως φανερώνει και ο τίτλος του, το ντοκιμαντέρ εστιάζει και στις πιο αμφιλεγόμενες μεθόδους που μπορούν να τους οδηγήσουν εκεί- από παραπλανητικές φωτογραφήσεις έως την αγορά ψεύτικων ακολούθων.

Σκηνοθέτης και δημιουργός του ντοκιμαντέρ είναι ο αρθρογράφος για θέματα τεχνολογίας, Nick Bilton. Η ταινία «εξερευνά τη βιομηχανία των influencers μέσω ενός καινοτόμου κοινωνικού πειράματος», σύμφωνα με το HBO.

Τρεις κάτοικοι του Λος Άντζελες με σχετικά μικρό αριθμό ακολούθων προσπαθούν να γίνουν διάσημοι influencers ενώ οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ καταγράφουν τις κινήσεις τους.

Σε ένα τρέιλερ του «Fake Famous» που κυκλοφόρησε πρόσφατα, τους βλέπουμε να δημιουργούν περιεχόμενο για τους λογαριασμούς τους στο Instagram ποζάροντας σε ένα μάλλον ψεύτικο ιδιωτικό τζετ στο Λος Άντζελες.

Όταν αυτό δεν αποδεικνύεται αρκετό, εμφανίζονται να αγοράζουν «ψεύτικους φίλους» για να αυξήσουν τον αριθμό των ακολούθων τους. Αγοράζοντας ψεύτικους ακολούθους και στρατιές από bots οι νέοι «influencers» ανακαλύπτουν τα οφέλη αλλά και το κόστος του νέου τρόπου ζωής τους.

H ψεύτικη εικόνα που δημιουργούν τους αποφέρει επικερδείς συμφωνίες με διάφορες εταιρίες ενώ παράλληλα κατακλύζονται με δωρεάν προϊόντα.

«Οι πιο επιτυχημένοι από αυτούς πληρώνονται μια περιουσία για να διαφημίσουν κάτι στο προφίλ τους», προσθέτει το HBO. «Παρόλο που όλη η συνθήκη βασίζεται κατά βάθος σε ψέματα, τα οικονομικά κίνητρα είναι πραγματικά.»

Στη διάρκεια του ντοκιμαντέρ βλέπουμε τι πραγματικά συμβαίνει στα παρασκήνια της ζωής των influencers και συνειδητοποιούμε ότι ο διαδικτυακός κόσμος είναι πολύ πιο ψεύτικος απ’ ό, τι νομίζαμε.

Το Fake Famous θα προβληθεί από το HBO και θα κυκλοφορήσει στο HBO Max στις 2 Φεβρουαρίου.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο