Όπως επιβάλλουν τα διακριτικά ACS τα οποία αντιστοιχούν στο αρκτικόλεξο All-Terrain Competition Study πρόκειται για δύο αγωνιστικές μηχανές οι οποίες έλκουν την καταγωγή τους από μοντέλα όπως οι ειδικού… σκοπού 911 SC/RS και 959 με τις οποίες η γερμανική φίρμα συμμετείχε πριν περίπου μια τεσσαρακονταετία στο WRC και στο θρυλικό Paris-Dakar.

To ντουέτο προέκυψε κατ΄απαίτηση ενός πελάτη του Singer και στην ολοκλήρωσή του συνέβαλε ο βρετανός κατασκευαστής Richard Tuthill που ειδικεύεται στις κλασικές Porsche με αγωνιστικό DNA. Για την ιστορία ο συγκεκριμένος κατασκευαστής έχει βάλει την υπογραφή του στο αυτοκίνητο που νίκησε το East African Safari Classic το 2019 μια σκληροτράχηλη διαδρομή 5.000 χλμ. η οποία διασχίζει την Κένυα και την Τανζανία ενώ το 1980 υπήρξε μαζί με την Prodrive ο ενορχηστρωτής για την 911 SC/RS του WRC.

Επιστρέφοντας στο δίδυμο των ACS, το πρώτο, λευκού χρώματος έχει σχεδιαστεί ειδικά για αγωνιστικές διαδρομές σε ερήμους και χωμάτινες διαδρομές ενώ το δεύτερο για ασφάλτινες αλλά εξίσου αφιλόξενες διαδρομές εξ ου και για την βαφή επελέγη το ταιριαστό Corsica Red.

Aνεξαρτήτως χρωματικών επιλογών η ουσία βρίσκεται στις βελτιώσεις των δύο ACS. Αφετηρία αποτέλεσε η 911 του ’90 με την κωδική ονομασία 964 η οποία για τη συγκεκριμένη υλοποίηση επωφελείται από πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Η ιδιαιτερότητα του έγκειται στο γεγονός ότι διαθέτει ανοίγματα και πτερύγια προκειμένου να εξασφαλιστεί η ψύξη σε σκληροτράχηλα τερέν αλλά και ότι τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω τμήμα ανοίγουν σαν τεράστια όστρακα προκειμένου να είναι επισκέψιμα και να πραγματοποιούνται οι επισκευές που συνήθως προκύπτουν σε τέτοιου είδους αγώνες.

Εκτός από το ενισχυμένο monocoque πλαίσιο, οι ACS προσφέρουν μια γενναιόδωρη απόσταση από το έδαφος ενώ οι προφυλακτήρες δεν αξιώνουν καμιά σοφιστικέ σχεδίαση όντας επί της ουσίας απλές μπάρες στοιχείο που με τη σειρά του υπόσχεται μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.

Το παζλ συμπληρώνει η αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση η οποία αποτελείται από διπλά αμορτισέρ με πέντε δυνατότητες ρύθμισης και στους τέσσερις τροχούς. Τους τελευταίους ντύνουν ελαστικά all-terrain της Goodrich με διάσταση 16 ίντσες ενώ πίσω τους βρίσκονται χαλύβδινα δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, πρόκειται για τον γνώριμο Metzger flat-six των 3,6 λίτρων ο οποίος επωφελείται από δύο intercooler και μεγαλύτερα turbo.

H συνολική ισχύς μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τους κανονισμούς του εκάστοτε ράλι ωστόσο αφετηρία αποτελούν οι 450 ίπποι και τα 569 Nm ροπής. Μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή ενός τριπλού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων το οποίο επιτρέπει τις αλλαγές χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να αποσύρει το πόδι του από το γκάζι. Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν είτε μέσω του επιμηκυμένου επιλογέα είτε μέσω των paddles στο τιμόνι.

Στα συνήθη extra δια χειρός Singer συγκαταλέγονται επίσης μια μεγάλη δεξαμενή καυσίμου και δύο full size ρεζέρβες.

Το εσωτερικό είναι πολύ πιο σύγχρονο από τις συνήθεις road-legal κατασκευές του Singer αποτελούμενο κατά κύριο λόγο από ανθρακονήματα. Πίσω από το τιμόνι παρεπιδημεί ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων ενώ μπροστά από τον συνοδηγό τοποθετείται η τεράστια οθόνη του GPS.

Πολλά από τα απαιτούμενα χειριστήρια τοποθετούνται στο τιμόνι ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα χρηστικό υδραυλικό χειρόφρενο το οποίο ξεπερνά σε ύψος τον επιλογέα ταχυτήτων. Φυσικά τα καθίσματα είναι αγωνιστικού τύπου ενώ το παρών δίνει και ένας κλωβός ασφαλείας όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί της FIA καθώς τα συγκεκριμένα φέρουν την απαιτούμενη πιστοποίηση.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς δεν αναμένεται να υπάρξει αφθονία παραγωγής καθώς ενδεχομένως η κατασκευή να περιοριστεί στα εξής δύο αντίτυπα αν δεν υπάρξει περαιτέρω ενδιαφέρον.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο