Μπορεί παραδοσιακά οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις του John Lewis, να είναι κάθε χρόνο οι πιο πολυαναμενόμενες ωστόσο φέτος στην κορυφή των πιο συγκινητικών εορταστικών διαφημίσεων βρέθηκε -δικαιωματικά- μια διαφήμιση ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας.

Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας Doc Morris.

Στην περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube διαβάζουμε:

«Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ’ όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας.

Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Η σχεδόν τρίλεπτη  διαφήμιση  παρουσιάζει έναν ηλικιωμένο άνδρα, που ζει απομονωμένος στο σπίτι του – ίσως λόγω της πανδημίας του νέου κοροναϊού- , να προπονείται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell.

Η σκληρή και επίπονη προπόνησή του συνεχίζεται για πολλές ημέρες, με τον ίδιο να παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία οποία φροντίζει να βλέπει όση ώρα γυμνάζεται.

Κανένας όμως δεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει μαζί του, ενώ γείτονες, περαστικοί ακόμα και η κόρη του,  απορούν για το τι ακριβώς προσπαθεί να καταφέρει.

Τελικά, ο ηλικιωμένος άντρας ετοιμάζεται να συναντήσει την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, εκεί όπου θα πάρει την εγγονή του στα χέρια του, σηκώνοντάς την ψηλά για να τοποθετήσει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου.

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα:

«Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή».