Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις η VW ετοιμάζει να μεταφέρει τα διακριτικά I.D στην αστικών προδιαγραφών κατηγορία ετοιμάζοντας ένα ηλεκτρικό city car το οποίο όπως μόλις επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Skoda, Τhomas Schafer, θα υπάρξει και ένα αντίστοιχο μοντέλο με τα διακριτικά της τσεχικής φίρμας.

«Θα το επιδιώξουμε σίγουρα. Από τη στιγμή που έχουμε στα χέρια μας μια ήδη έτοιμη αρχιτεκτονική μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε έξυπνα και θα φτιάξουμε κάτι εντελώς διαφορετικό. Αυτά είναι τα θετικά του να ανήκεις σε ένα group καθώς δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα μόνος σου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Η εισαγωγική έκδοση της σειράς I.D και το alter ego της δια χειρός Skoda θα αξιοποιήσουν μια low cost παραλλαγή της αρχιτεκτονικής MEB ενώ τα τελικά προϊόντα αν και κατηγοριοποιημένα ως city cars θα έχουν μήκος περίπου 4,0 μέτρων δηλαδή θα βρίσκονται πιο κοντά από πλευράς μεγέθους σε supermini μοντέλα.

Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις στελεχών της VW το ID.1 αναμένεται να ξεκινά κάτω από τα 20.000 ωστόσο εξίσου δεδομένα το Skoda ισοδύναμο θα στοχεύσει σε χαμηλότερη τιμή.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η VW ετοιμάζει ήδη και ένα μοντέλο με τα διακριτικά ID.2 το οποίο θα αξιοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική και θα πάρει την μορφή ενός crossover.

Σε ό,τι αφορά τα χρονοδιαγράμματα το ηλεκτρικό city car της Skoda αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του περί τα μέσα της δεκαετίας ενώ όπως επίσης αποκάλυψε ο Thomas Schafer θα προηγηθεί ένα ηλεκτρικό hatchback μοντέλο το οποίο θα εκμεταλλευτεί την τεχνολογία του ID.3.

«To μεγαλύτερο στοίχημα και στόχος για εμάς αυτή τη στιγμή είναι να παρουσιάσουμε νέα μοντέλα που θα τοποθετηθούν κάτω από το Enyaq. Αυτή είναι η προτεραιότητά μας για τώρα και στη συνέχεια θα ασχοληθούμε με ένα αστικών προδιαγραφών μοντέλο», επεσήμανε ο Thomas Schafer αφήνοντας να εννοηθεί παράλληλα ότι αφού ολοκληρωθούν τα projects του city car και του hatchback η Skoda θα επιδιώξει την εξέλιξη ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου στο μέγεθος της Octavia.