Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά
H Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία και τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ
Spotlight
-
Νονός βίαζε το βαφτιστήρι του επί 3 χρόνια στο Ηράκλειο - Σε σοκ οι γονείς του θύματος
-
Κέιτ Μίντλετον: Φωτογραφίζει την πριγκίπισσα Σάρλοτ για τα 9α γενέθλιά της
-
Φόβος και τρόμος είναι τα βεγγαλικά για πολλούς σκύλους – Συμβουλές για να τους κάνετε να νιώσουν καλύτερα
-
Ανάγκαζε τον 6χρονο γιο του να τρέχει σε διάδρομο «επειδή ήταν χοντρός» - 12 ημέρες μετά το παιδί πεθαίνει
H Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group, η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία και τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του 2ου lockdown.
Αύξηση 319%
Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημειώθηκε μάλιστα επιπλέον άνοδος με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.
Την τιμητική τους οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες +848%
Οι πέντε κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%).
Αντίστοιχα στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), τα προϊόντα makeup ματιών (+261%), τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).
Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online σούπερ μάρκετ και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκατ. ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.ά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις