Το Βερολίνο ανακοίνωσε ένα νέο πακέτο μέτρων για την στήριξη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, πριμοδοτώντας την καινοτομία και την εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων. Τα νέα μέτρα φτάνουν το ποσό των τριών δισεκατομμυρίων ευρώ και εκτός από τους παραπάνω σκοπούς προφανώς δίνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις του δημιούργησε η πανδημία του Covid 19 αλλά και σε αυτές που προέκυψαν από τις ολοένα αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές.

Από τα συνολικά τρία δισεκατομμύρια που θα δοθούν το ένα δις θα αξιοποιηθεί για την παράταση των κυβερνητικών επιδοτήσεων που πριμοδοτούν την αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έως το 2025 αντί του 2021 που είχε ανακοινωθεί εξαρχής.

Ένα ακόμα δισεκατομμύριο ευρώ θα δοθεί ως bonus απόσυρσης σε όσους όμως σκοπεύουν να αποσύρουν παλαιότερης τεχνολογίας φορτηγό, σε μια προσπάθεια της γερμανικής κυβέρνησης να ενθαρρύνει ιδιωτικές εταιρείες μεταφορών αλλά και δημοτικές αρχές να ανανεώσουν τους στόλους της.

Η επιδότηση θα δοθεί σε όλους όσοι αποσύρουν ένα παλαιότερης τεχνολογίας φορτηγό και αγοράσουν καινούριο το οποίο θα μπορεί να είναι και συμβατικής τεχνολογίας με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε βενζίνης είτε diesel. Για εκείνους ωστόσο που θα επιλέξουν εναλλακτικής τεχνολογίας οχήματα το bonus απόσυρσης θα είναι μεγαλύτερο.

Το εναπομείναν ένα δισεκατομμύριο που θα δοθεί στο πλαίσιο των νέων γερμανικών για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και θα διοχετευθεί για την χρηματοδότηση της καινοτομίας και την ηλεκτρική αναμόρφωση της πρώτης σε εξαγωγές γερμανικής βιομηχανίας.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γερμανού υπουργού οικονομικών, Peter Altmaier τα νέα μέτρα θα καταστήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία ικανή να αρθεί στο ύψος των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ενώ όπως επεσήμανε επίσης η υπουργός περιβάλλοντος, Svenja Schulze, αιτιολογώντας τις νέες ενισχύσεις προς τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία «επιθυμία μας είναι να συνδυάσουμε την έξοδο από την οικονομική κρίση με την έξοδο από την κλιματική αλλαγή».