Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Megane eVision: Το ηλεκτρικό μέλλον

Renault Megane eVision: Το ηλεκτρικό μέλλον

H γαλλική φίρμα προϊδεάζει για το μέλλον του Megane, αποκαλύπτοντας ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο με SUV αισθητική.

Η Renault αποκάλυψε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο από το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα προκύψει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής με ορίζοντα το 2021.

Αισθητικά το Megane eVision αντλεί τις επιρροές του από το γοητευτικό πρωτότυπο Morphoz που παρουσιάστηκε πέρυσι τον Μάρτιο, ωστόσο ακόμα σημαντικότερος από την σχεδίασή του, είναι ο συνδυασμός της ονομασίας Megane με αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία και ένα crossover αμάξωμα που προδιαγράφει ένα διαφορετικό μέλλον για το Megane.

To hatchback μοντέλο αποτελεί σταθερά ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Renault για πάνω από μια 25ετία, ωστόσο με δεδομένη την SUV φρενίτιδα αλλά και το παρόν concept car, το μέλλον προοιωνίζεται πιο περιπετειώδες για το Megane.

Ενδεικτική είναι η δήλωση του επικεφαλής της Renault Luca de Meo ο οποίος αποκαλεί το eVision, επανεφεύρεση του κλασικού hatchback.

«Οδηγούμε το επί 25ετία best-seller μας στο μέλλον. Το Megane eVision επανεφευρίσκει το Megane και η Renault επανεφευρίσκει τη Renault. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Έπεται μια νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων που θα βρίθουν καινοτομιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Παρά την πιο επιβλητική εμφάνιση λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που παραπέμπουν σε SUV το eVision έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις από το Megane πλην φυσικά του ύψους. Αναλυτικότερα οι διαστάσεις του συνοψίζονται σε 4,21 μέτρα μήκος, 1,8 μ. πλάτος και μεταξόνιο 2,7 μέτρων δηλαδή είναι σχεδόν ανάλογες του Captur.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το eVision βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία εξελίχθηκε στο πλαίσιο της συμμαχίας Renault-Nissan η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Η νέα πλατφόρμα φιλοξενεί μια εξαιρετικά compact μπαταρία ιόντων λιθίου 60 KWh καθώς και έναν περιορισμένων διαστάσεων ηλεκτρικό μοτέρ.

Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται ισχύ 217 ίππων και 300 Nm ροπής και κινεί τον μπροστινό άξονα. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί, σύμφωνα με τις συστάσεις, χρόνο μικρότερο των οκτώ δευτερολέπτων.

Αναφορικά με το κρίσιμο μέγεθος της  αυτονομίας αν και η Renault δεν αποκαλύπτει επί του παρόντος στοιχεία, περιγράφει την έκδοση παραγωγής του Megane eVision ως ενός αυτοκινήτου που θα μπορεί να διανύσει μια απόσταση από τα περίχωρα του Παρισιού ως τη Λυόν με μία μόνο φόρτιση κάτι που σε απόλυτα μεγέθη μεταφράζεται σε αυτονομία 445 χλμ.

Με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα άφιξης της έκδοσης παραγωγής το 2021, δεδομένα θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες πολύ σύντομα.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024