Η συγκεκριμένη κατηγορία οχήματος μπορεί να μην έχει καμία τεχνολογική αξία με την παραδοσιακή έννοια του όρου. Σίγουρα όμως κάπου εκεί, στις παρυφές της παιδικής ηλικίας με την οποία είναι συνδεδεμένο σφυρηλατούνται οι πιο αυθεντικοί δεσμοί για τις μετέπειτα μεγάλες αγάπες όπως το αυτοκίνητο. Κάπως έτσι, η Hyundai αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά, παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή soapbox car η οποία θα διατεθεί προς πώληση και στην Ευρώπη.

Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την ορολογία soapbox, πρόκειται για μικρά αυτοσχέδια αυτοκίνητα χωρίς κινητήρα η οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία με τα οποία οι πιτσιρικάδες συνηθίζουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια να… κυλούν σε κατηφόρες, αποζητώντας τον ίλιγγο της ταχύτητας.

Το σκεπτικό κατασκευής ήταν πάντα ένα κιβώτιο , τέσσερις ρόδες, ένα τιμόνι, ένα υποτυπώδες φρένο εξ ου και η ονομασία τους η οποία προκύπτει από την συνήθεια χρήσης κιβωτίων μεταφοράς σαπουνιού ως… αμαξώματος στην πρώιμη εποχή των αυτοσχέδιων παιδικών τετράτροχων, τα οποία είναι σταθερά εξαιρετικά δημοφιλή σε όλο τον κόσμο και κυρίως σε Βρετανία και ΗΠΑ όπου διοργανώνονται και αγώνες.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το σκεπτικό τους δεν έχει καμία τεχνολογική αξία, ωστόσο η Hyundai αποφάσισε να παρουσιάσει τη δική της, κάπως πιο σοφιστικέ εκδοχή ενός soapbox car, αναθέτοντας μάλιστα τη σχεδίασή του στο Hyundai Design Center Europe με το αποτέλεσμα να απέχει παρασάγγες από τους συνήθεις αυτοσχέδιους εκπροσώπους του είδους και να φέρει εμφανείς επιρροές από το πρωτότυπο Hyundai 45.

Ακόμα συναρπαστικότερο ωστόσο από την αισθητική του θα μπορούσε να θεωρηθεί το γεγονός ότι η Hyundai σκοπεύει να διαθέσει προς πώληση το δημιούργημά της στην Ευρώπη ενώ, επιφυλάσσεται συντόμως να ανακοινώσει τις πλήρεις «τεχνικές» του προδιαγραφές.