Το Woking έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημα δείγμα γραφής της νέας εποχής της η οποία θα ξεκινήσει από το 2021 με τη διάδοχο της 570 και θα έχει έντονο το… υβριδικό στοιχείο το οποίο αν και δεν είναι ξένο στην McLaren με δεδομένη την παρουσία υβριδικών προτάσεων από το 2013 με την P1 αλλά και την περσινής «εσοδείας» Speedtail, στο άμεσο μέλλον θα τεθεί επί νέας βάσης.

Εν προκειμένω σε μια νέα ανθρακονημάτινη αρχιτεκτονική η οποία θα αντικαταστήσει το πλαίσιο Monocell όπου, με διάφορες παραλλαγές και βελτιώσεις, βασίζεται η πλειονότητα των αυτοκινήτων παραγωγής από καταβολής της MP4-12C που έκανε την εμφάνισή της πριν περίπου μία δεκαετία.

Η νέα αρχιτεκτονική θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της McLaren στο Sheffield οι οποίες εξειδικεύονται στις εφαρμογές από συνθετικά υλικά και αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην αθέατη πλευρά του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την 570 και αναμένεται το 2021.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το την επιλογή του ανθρακονήματος ως υλικού κατασκευής του monocoque πλαισίου με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το βάρος, η νέα αρχιτεκτονική έχει σχεδιαστεί υπό το σκεπτικό αντιστάθμισης του επιπλέον βάρους που συνεπάγεται η παρουσία των μπαταριών τα οποία συνοδεύουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

«Θεωρώ την νέα αρχιτεκτονική εξίσου επαναστατική με την Monocell όταν μπήκαμε στη διαδικασία να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα παραγωγής πριν περίπου μια δεκαετία», δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Mike Flewitt, συμπληρώνοντας ωστόσο ότι «η νέα, εξαιρετικά ελαφριά αρχιτεκτονική, προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και υψηλότερη ποιότητα σε σχέση με το παρελθόν. Η τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή συνθετικών υλικών σε συνάρτηση με την πείρα μας σε επίπεδο μπαταριών και υβριδικών συνόλων, σημαίνει ότι είμαστε πλέον σε θέση ισχύος και μπορούμε να προσφέρουμε ηλεκτροκίνητες προτάσεις επιδόσεων που μέχρι πρότινος ήταν απλώς ανέφικτες».

Προς το παρόν η βρετανική φίρμα δεν έχει δώσει στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά για την πρώτη υβριδική McLaren που θα βασιστεί στη νέα αρχιτεκτονική, ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι τον πρώτο λόγο στην υβριδική εξίσωση θα έχει ένας βενζινοκινητήρας V6, μικρότερου κυβισμού σε σχέση με τους γνώριμους V8 δια χειρός Ricardo αλλά και ότι το μοντέλο θα ανήκει στην κατηγορία των επαναφορτιζόμενων υβριδικών. Επίσης, όπως έχει αποκαλύψει σε προηγούμενες δηλώσεις του ο επικεφαλής της McLaren, το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο αναμένεται να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 40-50 χλμ.

Επιπλέον, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί η βρετανική φίρμα αν και τόσο V6 κινητήρας όσο και η υβριδική τεχνολογία δεν αποτελούν καινούριο πεδίο δραστηριότητας, το υβριδικό σύνολο θα επωφελείται από πολλές καινοτομίες σε σχέση με τα όσα υβριδικά έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής η McLaren, συνεπικουρούμενης της νέας αρχιτεκτονικής.

Σημειώνεται ότι η McLaren στο πλαίσιο της φιλοδοξής στρατηγικής της «Track 25» η οποία αντιστοιχεί σε ύψος επενδύσης 1,2 δισεκατομμυρίων στερλινών από την οποία «προέκυψε» και η παραπάνω αρχιτεκτονική, επιφυλάσσει 25 υβριδικά μοντέλα έως το 2025.