Η SsangYong δίνει τα διαπιστευτήρια του πρώτου της ηλεκτροκίνητου μοντέλου το οποίο θα βασίζεται στο SUV Korando και αναμένεται να διατεθεί από το 2021 διεκδικώντας μια θέση ανάμεσα σε προτάσεις όπως τα Hyundai Kona Electric, ΚΙΑ e-Niro και Dacia Spring Electric.

Όπως αφήνουν να εννοηθεί τα πρώτα σκίτσα του κορεατικού SUV, η SsangYong δεν προτίθεται να μεταβάλλει ριζικά την εμφάνιση του Korando το οποίο διαθέτει ανάλογα αισθητικά χαρακτηριστικά με τις συμβατικές diesel και βενζινοκίνητες εκδόσεις του, διατηρώντας τα ίδια φωτιστικά σώματα και αντίστοιχα σχεδιασμένες επιφάνειες και προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Ωστόσο, όπως συνηθίζεται στις ηλεκτροκίνητες παραλλαγές συμβατικών μοντέλων, το Korando θα υιοθετήσει μια κλειστή γρίλια που στην προκειμένη περίπτωση θα συνδυάζεται με νέα φώτα ομίχλης, συντείνοντας σε μια πιο αεροδυναμική όψη.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Korando EV θα αξιοποιήσει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 190 ίππους, προσφέροντας δηλαδή περίπου 30 ίππους περισσότερη ισχύ από την κορυφαία συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση με τον κινητήρα του 1,5 λίτρου.

Τον κινητήρα θα τροφοδοτεί μπαταρία ιόντων λιθίου 61,5 kWh της LG Chem η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα εξασφαλίζει στο κορεατικό SUV αυτονομία 320 χλμ. Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η SsangYong, η μέγιστη ταχύτητά του θα διαμορφωθεί se 150 χλμ./ώρα για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας.

Ανεξαρτήτως των προθέσεων της SsangYong, σε σχέση με το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της, η κορεατική φίρμα ετοιμάζει τον περαιτέρω εξηλεκτρισμό της γκάμας της, δρομολογώντας επίσης εκδόσεις με τεχνολογία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας του Korando.

Γράψτε το σχόλιό σας