Οι καλλιτέχνιδες Camille Benoit και Mariana Gella αξιοποίησαν τις ημέρες της καραντίνας προκειμένου να σχεδιάσουν αρχιτεκτονικά μοντέλα φανταστικών πόλεων, κατασκευασμένα από χαρτί και υλικά που είχαν στο σπίτι.

Τρόπος κατασκευής

Οι καλλιτέχνιδες που εδρεύουν στο Λονδίνο, είχαν προβληματιστεί για το τρισδιάστατο έργο, που ονομάζεται «Invisible Cities», και λίγο πριν γίνει το lock down στο Ηνωμένο Βασίλειο, είχαν την ευκαιρία να το σχεδιάσουν.

Τα τέσσερα χάρτινα μοντέλα τους, που ονομάζονται Saori, Azra, Calista και Ika, είχαν στοιχεία από το βιβλίο του Italo Calvino με τίτλο «Invisible Cities», το οποίο «εξερευνά τη φαντασία μέσω των περιγραφών των ταξιδιών του Marco Polo», σύμφωνα με τους σχεδιαστές.

Η Benoit και η Gella μετέτρεψαν το σαλόνι τους σε εργαστήριο για τη συναρμολόγηση του έργου.

View this post on Instagram

Following weeks locked up at home, dreaming and creating, @cams_paper_lab and I can finally share our second imaginary city. Based on Italo Calvino’s book ‘Invisible Cities’, we are happy to show you our paper architectures, and the magic of the creative process. CALISTA 'They dreamed of pursuing her. As they twisted and turned, each of them lost her. After the dream they set out in search of that city; they never found it, but they found one another; they decided to build a city like the one in the dream.' #paper #papercraft #paperart #paperartist #handmade #invisiblecities #italocalvino #arjowiggins #fedrigoni #artisan #coronaart #ukartist #collaboration #workfromhome #wfh #architecture #design #ricardobofill #murallaroja #edwardjames #laspozas #xilitla

A post shared by Mariana Gella (@marianagella) on

«Τις περισσότερες μέρες θα ξυπνούσαμε με μικροσκοπικά κομμάτια από το έργο στα κρεβάτια μας. Ζήσαμε πλήρως αυτήν την εμπειρία σε χαρτί», είπαν στον dezeen.

Κάθε μοντέλο αντιπροσωπεύει μια διαφορετική Αόρατη Πόλη. «Αρχικά σκιαγραφήσαμε τις τέσσερις πόλεις σε χαρτί πριν αναπτύξουμε τα εμπρόσθια ύψη στο Illustrator για να πάρουμε μια γενική ιδέα για το πώς θα φαίνεται η αρχιτεκτονική», εξήγησαν οι καλλιτέχνες.

«Χρησιμοποιώντας ένα τρισδιάστατο λογισμικό, «Rhinoceros», ψάξαμε αρκετά τους τόμους μέχρι να βρούμε τις σωστές αναλογίες για κάθε πόλη».

Η Benoit και η Gella έφτιαξαν κομμάτια 2D που κόπηκαν τόσο κοπτικά όσο και χειροκίνητα και στη συνέχεια συναρμολογήθηκαν σε τρισδιάστατα μοντέλα, μερικά με πρόσθετα μεταλλικά σύρματα για σταθερότητα.

«Παρά τα παρακάτω βήματα για τις πόλεις, η καθεμία παρουσίασε μοναδικές προκλήσεις», εξήγησαν οι σχεδιαστές.

«Για παράδειγμα, το Azra είναι μικρότερο από το άλλο και χρειάστηκε περισσότερη υπομονή κατά τη φάση κατασκευής – όσο μικρότερο είναι, τόσο πιο δύσκολο είναι να συναρμολογηθούν».

Πηγή: dezeen.com

Γράψτε το σχόλιό σας