Η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να αποσύρει σταδιακά το Suzuki Jimny από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που ισχύουν στην ευρωπαϊκή επικράτεια και επιβάλλουν, από τις αρχές του 2020, εκπομπές 95 γρ./χλμ CO2 κατά μέσο όρο στα πωληθέντα αυτοκίνητα κάθε κατασκευαστή.

Με δεδομένο ότι σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, η Suzuki δεν διαθέτει στην γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα ώστε να επωφεληθεί από τα λεγόμενα «super credits», την ευνοϊκή ρύθμιση όπου η πώληση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου προσμετρά επί δύο,  περικόπτοντας δραστικά τους μέσους όρους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τους κατασκευαστές, αποφάσισε να περικόψει την ευρωπαϊκή γκάμα μοντέλων της.

Έτσι, με δεδομένο ότι το Jimny έχει αφενός σχετικά υψηλές εκπομπές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ξεκινούν από τα 154 γρ./χλμ. και φτάνουν έως τα 170 γρ./χλμ. και αφετέρου χαμηλό βάρος (1.135 κιλά) το οποίο συνυπολογίζεται συγκριτικά στις μετρήσεις, είναι από τα ευκολότερα «θύματα» του ευρωπαϊκού κανονισμού που απειλεί συνολικά την «μικρή» κατηγορία αυτοκινήτων  καθώς το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζουν και πολλοί ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Επίσης σε αντίθεση με τα Swift Sport, Vitara και S-Cross, το Jimny δεν διαθέτει κάποιου είδους «αντισταθμιστική» υβριδική τεχνολογία η οποία θα μπορούσε προοδευτικά να βελτιωθεί μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τυγχάνοντας πιο ευνοϊκής μεταχείρισης από το… πρωτόκολλο WLTP, η Suzuki προέβη σε αυτήν την απόφαση.

Αν και προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα απόσυρσης του Jimny από τους ευρωπαϊκούς προϊοντικούς καταλόγους της ιαπωνικής φίρμας, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Suzuki στη Βρετανία αναφέρεται ότι: «η Suzuki θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διασφαλίσει την παράδοση στους  πελάτες που έχουν ήδη υποβάλει την παραγγελία τους. Έχουμε ήδη ωστόσο επισημάνει από το λανσάρισμα του μοντέλου το 2018 ότι τα επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του Jimny θα επιδρούσαν αρνητικά σε όλο το εύρος της γκάμας του ευρωπαϊκού στόλου της Suzuki μετά το 2020».