Η τσεχική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια των κορυφαίων  εκδόσεων της νέας, τέταρτης γενιάς της Octavia οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερες επιλογές από ποτέ καθώς,  οι δυνητικοί αγοραστές των RS εκδόσεων θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ, βενζίνης, diesel αλλά και plug-in υβριδικής τεχνολογίας για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

 Ξεκινώντας από την βενζινοκίνητη έκδοση RS, εφοδιάζεται με τον γνώριμο από το VW Golf GTI, δίλιτρο τετρακύλινδρο TSI κινητήρα ο οποίος εξασφαλίζει ισχύ 245 ίππων και 370 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, καθιστώντας εφικτή τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται σε 250 χλμ./ώρα.

Εκείνοι που θα επιλέξουν την πετρελαιοκίνητη Octavia RS θα έχουν στη διάθεσή τους το δίλιτρο TDI Evo με απόδοση 200 ίππων, μέγεθος που καθιστά το συγκεκριμένο κινητήρα τον ισχυρότερο diesel που έχει εφοδιάσει ποτέ Octavia. Στην πετρελαιοκίνητη έκδοση οι δυνητικοί αγοραστές της θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δικίνητη ή τετρακίνητη διαμόρφωση σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά την νέα plug-in υβριδική Octavia RS iV, εξοπλίζεται με το συνδυασμό κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας συνδυαστικά 245 ίππους και 400 Nm ροπής και εμφανίζοντας παράλληλα εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω των 30 γρ./χλμ. βάσει WLTP.

Επιπλέον, η Octavia RS iV υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Επίσης, ως συνήθως το plug-in υβριδικό σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση έχουν απόδοση 13,7 kWh και εξασφαλίζουν την δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 50 χλμ. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός κιβωτίου DSG έξι σχέσεων το οποίο συνδυάζεται και με paddles στο τιμόνι.

Πλην της ευρύτητας επιλογών σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η Octavia RS θα προσφέρεται τόσο σε liftback όσο και σε πρακτική station wagon έκδοση ενώ, όπως συνηθίζεται, οι μηχανικοί της Skoda έχουν προβεί σε σειρά επιμέρους βελτιώσεων που αποσκοπούν στην ενίσχυση των σπορ χαρακτηριστικών και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς των νέων εκδόσεων.

Σε αυτές, ανεξαρτήτως επιλογής κινητήρα ή αμαξώματος, συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων η τοποθέτηση μιας σπορ ανάρτησης η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό, ενεργά αμορτισέρ, πιο σπορ σύστημα διεύθυνσης αλλά και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τις μη τετρακίνητες εκδόσεις βενζίνης. Οι TSI εκδόσεις επωφελούνται επίσης από δισκόφρενα 17 ιντσών ενώ στις πετρελαιοκίνητες αξιοποιούνται δισκόφρενα 16 ιντσών στον μπροστινό άξονα και 15 ιντσών στον πίσω σε συνδυασμό με κόκκινες δαγκάνες.

Φυσικά δεν λείπουν οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις οι οποίες αποσκοπούν στην άμεση ταυτοποίηση των εκδόσεων ως γνήσιων RS. Έτσι, ανεξαρτήτως κινητήρα και αμαξώματος οι Octavia RS διαθέτουν περισσότερες λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, μεγαλύτερες και διαφορετικά σχεδιασμένες εισαγωγές αέρα, πιο επιθετικά φώτα ομίχλης, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και πιο ορατά αεροδυναμικά βοηθήματα ενώ οι αγοραστές τους θα μπορούν να επιλέξουν τροχούς έως και 19 ιντσών. Στο βασικό εξοπλισμό τους ανήκουν επίσης τα LED Matrix φωτιστικά σώματα μπροστά σε συνδυασμό με LED πίσω.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι επενδύσεις από δέρμα Alcantara σε συνδυασμό με κόκκινες ραφές, οι κόκκινες λεπτομέρειες και η απομίμηση ανθρακονήματος σε ό,τι αφορά τα πλαστικά μέρη, τα σπορ καθίσματα και τα πεντάλ αλουμινίου ενώ τοποθετούνται ως standard οθόνες 10,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.

Γράψτε το σχόλιό σας