H VW δίνει μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη εκδοχή του Tiguan το οποίο αναμένεται να διατεθεί από τα τέλη της χρονιάς, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές του να αποκτήσουν μια plug-in υβριδική έκδοση όσο και την κορυφαία R με απόδοση 320 ίππων.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, είναι προφανές ότι οι σχεδιαστές της VW επιμελήθηκαν το SUV κατά τρόπο που να παραπέμπει στην νέα αισθητική της φίρμας,  σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τα συμβατικά μοντέλα της, όπως αυτή εμφανίστηκε στη νέα όγδοη γενιά του Golf. Έτσι το ανανεωμένο Tiguan επωφελείται από ανάλογης σχεδίασης φωτιστικά σώματα, γρίλια, προφυλακτήρες και λεπτομέρειες προσαρμοσμένα φυσικά στο status του περιπετειώδους χαρακτήρα του.

Εξίσου σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του όπου δεσπόζει ένα νέο σπορ λογικής τιμόνι με χειριστήρια αφής.

Με χειριστήρια αφής είναι πλέον διαχειρίσιμο και το σύστημα κλιματισμού ενώ στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας παρεπιδημεί το βελτιωμένο infotainment το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ οθονών 6,5, 8,0 και 9,2 ιντσών και προσφέρει λειτουργία φωνητικών εντολών καθώς και τα «απαραίτητα» λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto για τη συνδεσιμότητα με άλλες έξυπνες συσκευές.

Εξορθολογισμός αναμένεται να υπάρξει και στη διάρθρωση της γκάμας εξοπλιστικών εκδόσεων οι οποίες θα παραπέμπουν επίσης στο Golf, ούσες τέσσερις και δεδομένα θα προσφέρουν περισσότερα. Έτσι, εκτός από τη βασική έκδοση και την μεσαία Life η έκδοση Elegance θα εστιάζει περισσότερο στην άνεση ενώ η R-Line θα έχει ακόμα εντονότερα σπορ στοιχεία με περισσότερες διαφοροποιήσεις ανάμεσά τους.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από τη βασική έκδοση το ανανεωμένο Tiguan αναμένεται να προσφέρει, μεταξύ άλλων, φωτιστικά σώματα LED, το τιμόνι με τα χειριστήρια αφής καθώς και σύστημα αυτόνομης πέδησης.

Η μεσαία έκδοση Life αναμένεται να προσφέρει ως standard ενεργό cruise control, αυτόματα φωτιστικά σώματα και αυτόματο σύστημα κλιματισμού ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών και οι ράγες οροφής θα αποτελούν επίσης μέρος του παζλ.

H Elegance και R-Line θα προσφέρουν επιπλέον, Matrix LED φώτα, ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με το infotainment των 9,2 ιντσών και θερμαινόμενο τιμόνι. Επίσης στην περίπτωση των προσανατολισμένων στην άνεση Elegance, την εξίσωση αναμένεται να συμπληρώνουν στοιχεία όπως η ηλεκτρική θύρα του χώρου αποσκευών ενώ στις R-Line τον πρώτο λόγο θα έχουν χαρακτηριστικά όπως τα σπορ καθίσματα και τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά τις προσθήκες σε εξοπλισμό, σε σχέση με το παρελθόν, αξίζει να σημειωθεί ότι το βελτιωμένο Tiguan επωφελείται από την τελευταία εκδοχή του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης της γερμανικής φίρμας Travel Assist το οποίο μπορεί, υπό συνθήκες, να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η λίστα εξοπλισμού ασφάλειας και υποβοήθησης του Tiguan είναι επίσης σημαντικά εμπλουτισμένη, περιλαμβάνοντας συστήματα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενεργό cruise control  και σύστημα αποτροπής μετωπικών συγκρούσεων.

Περνώντας στην γκάμα εκδόσεων κινητήρα, στις νέες προσθήκες ξεχωρίζει η plug-in υβριδική έκδοση eHybrid η οποία θα αξιοποιήσει το ίδιο σύνολο που συναντάμε στην αντίστοιχη έκδοση του νεότερου Golf. Ο λόγος για το συνδυασμό του TSI των 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ σε ένα σύνολο συνδυαστικής ισχύος 245 ίππων. Η ηλεκτρική αυτονομία προσδιορίζεται σε 50 χλμ. λειτουργία κατά την οποία η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται σε 130 χλμ./ώρα .

Στην περίπτωση της ισχυρότερης R έκδοσης αξιοποιείται ο τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας του ομίλου ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 320 ίππους και συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο θα μπορεί να «διοχετεύσει» έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής σε ένα τροχό.

Την πληθωρική προσωπικότητα της κορυφαίας έκδοσης θα συμπληρώσει η παρουσία ενεργής ανάρτησης, ενός ικανότερου συστήματος πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα ενώ, προαιρετικά, οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επιλέξουν ένα σπορ ύφους σύστημα εξαγωγής με την υπογραφή Akrapovic καθώς και ένα νέο σύστημα traction control με επτά διαφορετικές δυνατότητες ρύθμισης.

Σε ό,τι αφορά την υπόλοιπη γκάμα, στη βάση αναμένεται να βρεθεί ο γνώριμος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους και 250 Nm ροπής σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται και ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης του ομίλου σε εκδοχή ισχύος 200 ίππων και ο οποίος αναμένεται να συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και κιβώτιου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές diesel, θα εφοδιάζονται με το δίλιτρο μοτέρ ΕΑ288 το οποίο θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος που θα ξεκινούν από τους 150 ίππους.

Γράψτε το σχόλιό σας