Μετά την αποκάλυψη της ισχυρότερης RS έκδοσης νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η Skoda συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας της Octavia με την προσθήκη της Scout έκδοσης η οποία, ως συνήθως, αναλαμβάνει να δώσει μια πιο περιπετειώδη διάσταση στο δημοφιλές μοντέλο.

Η Scout αφορά, παραδοσιακά, την πρακτικότερη Combi έκδοση αμαξώματος της Octavia, αυξάνοντας αρχικά την απόστασή της από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό προκειμένου να της εξασφαλίσει off-road ικανότητες.

Σημαντική διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη ενσάρκωση της Octavia Scout είναι ότι για πρώτη φορά, όσοι το επιθυμούν, θα μπορούν να επιλέξουν και εμπροσθοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου, αποκτώντας πρόσβαση σε ένα πιο προσιτό σύνολο με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και με περιπετειώδη αισθητική και ύφος.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές κινητήρων της δικίνητης  Octavia Scout θα προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα των 150 ίππων με χωρητικότητα 1,5 λίτρου και το δίλιτρο diesel των 115 ίππων αμφότεροι σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Για όσους επιδιώκουν την ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και αποδοτικότητα ο κινητήρας βενζίνης των 150 ίππων θα είναι διαθέσιμος και σε ήπια υβριδική διαμόρφωση σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, στην mild-hybrid δικίνητη έκδοση e-TEC.

Τις κορυφαίες και τετρακίνητες εκδόσεις της Scout θα εφοδιάζουν ο δίλιτρος TSI των 190 ίππων και ο νέος TDI EVO επίσης δίλιτρος πετρελαιοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 400 Nm ροπής ο οποίος κάνει πρεμιέρα κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης, αποτελώντας διαχρονικά το ισχυρότερο diesel μοτέρ που έχει εξοπλίσει την Octavia.

Aμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι η ισχυρότερη έκδοση της Scout, προσφέρει τη δυνατότητα ρυμούλκησης trailer βάρους έως και δύο τόνων.

Με δεδομένη την αφετηρία της έκδοσης, δηλαδή την πρακτικότερη Combi, η νέα Scout έχει εξίσου κατά 1,6 εκ. μεγαλύτερο μήκος, 1,5 εκ. διευρυμένο πλάτος σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση, προσφέροντας παράλληλα το μέγεθος ορόσημο για την κατηγορία των 640 λίτρων σε ό,τι αφορά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Κατά τις προσφιλείς συνήθειες όταν πρόκειται για τέτοιου είδους εκδόσεις, η Scout διαθέτει σειρά σχεδιαστικών στοιχείων που φιλοδοξούν σε μια πιο περιπετειώδη υπόσταση όπως οι προστατευτικές ποδιές μπροστά, πίσω και κάτω από το αμάξωμα με φινίρισμα που παραπέμπει σε αλουμίνιο, πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και στους θόλους ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 18 ιντσών ως standard ή προαιρετικά 19 ιντσών.

Αντιστοίχως, στο εσωτερικό η Skoda έχει προσθέσει στις επιλογές των επενδύσεων του ταμπλό, υλικό που παραπέμπει σε ξύλο και συνδυάζεται με καφέ ραφές για τις υφασμάτινες επενδύσεις ενώ ορατές είναι και οι περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, των εσωτερικό των θυρών και τις χειρολαβές.

Την εικόνα θα συμπληρώσει η συνήθης και για τις υπόλοιπες εκδόσεις της Octavia γενναιόδωρη λίστα βασικού εξοπλισμού η οποία στην προκειμένη περίπτωση περιλαμβάνει, ράγες οροφής, θερμαινόμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες, φώτα ομίχλης τεχνολογίας LED ενώ δεν θα λείψουν και οι εξίσου γενναιόδωρες επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού που περιλαμβάνουν από φωτιστικά σώματα τεχνολογίας matrix LED έως τη δυνατότητα τοποθέτησης οθόνης 10 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Η πλήρης αποκάλυψη της Scout αναμένεται στις αρχές Ιουλίου με την τσεχική φίρμα να επιφυλάσσεται και για ορισμένες «εκπλήξεις». Όπως και να έχει, η διάθεση της Scout αναμένεται να ξεκινήσει στην ευρωπαϊκή αγορά από το φθινόπωρο.

Γράψτε το σχόλιο σας