Ως γνωστόν η βρετανική εταιρεία που είναι γνωστή για τις… υπερβατικές ηλεκτρικές της σκούπες αποφάσισε πριν καιρό να καταπιαστεί με την ηλεκτροκίνηση. Όπως είναι εξίσου γνωστό το σχέδιο ναυάγησε με την Dyson να επιστρέφει  την κρατική επιδότηση 8 εκατομμυρίων στερλινών που είχε εξασφαλίσει για το project και πλέον να δημοσιοποιεί τις πρώτες εικόνες αλλά και στοιχεία για το  περιβόητο τετράτροχο που έχει πάψει από καιρό να έχει το status επτασφράγιστου μυστικού.

 Στα στοιχεία που σίγουρα θα ξεχώριζαν αν το Dyson EV έπαιρνε το πράσινο φως είναι σίγουρα οι θηριώδεις όσο και αεροδυναμικού σχεδιασμού τροχοί των 24 ιντσών, οι κρυφές χειρολαβές, οι κάμερες αντί καθρεπτών αλλά και η συνολική εικόνα του όπου η αεροδυναμική δείχνει να έχει τον πρώτο λόγο στη σχεδίαση, επιχειρώντας να αντισταθμίσει το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος ενός επταθέσιου SUV.

Ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί και στην άνεση, με την τοποθέτηση καθισμάτων που σύμφωνα με τις συστάσεις σχεδιάστηκαν ώστε να προσφέρουν ιδανική στήριξη αλλά και ταυτόχρονα να αποπνέουν κομψότητα χωρίς να καταλαμβάνουν πολύ χώρο.

Στις ιδιαιτερότητες συνυπολογίστε την απουσία ενός πίνακα οργάνων που υποκαθίσταται από head-up display ενώ το παζλ των οθονών θα συμπληρωνόταν από την παρουσία ενός κατά παραγγελία, αναλόγως τις απαιτήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη σε ό,τι αφορά το μέγεθος,  infotainment στο κέντρο του ταμπλό, καθώς και δύο μικρότερες οθόνες στα άκρα του ταμπλό που προβάλλουν τα δεδομένα από τις κάμερες.

Το σύνολο των χειριστηρίων τοποθετείται στο τιμόνι ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Dyson EV θα διέθετε ένα εξαιρετικά σοφιστικέ σύστημα ιονισμού αέρα-κλιματισμού βασισμένο στην εγνωσμένη τεχνογνωσία φίλτρων της Dyson σε ό,τι αφορά τα οικιακά είδη στα οποία ειδικεύεται.

Στην αθέατη πλευρά του, η Dyson θα αξιοποιούσε μια ευέλικτη πλατφόρμα που, εφόσον το σχέδιο προχωρούσε, θα αξιοποιούνταν στο μέλλον σε περισσότερα και διαφορετικά είδη αμαξώματος, φιλοξενώντας μπαταρίες σε «περίβλημα» αλουμινίου το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις της βρετανικής φίρμας, θα μπορούσε επίσης δυνητικά να φιλοξενήσει διαφορετικά μεγέθη μπαταριών και αριθμό συστοιχιών ή ακόμα και νέου τύπου μπαταρίες στερεών στοιχείων οι οποίες κατά γενική ομολογία αποτελούν το μέλλον.

Tην απαιτούμενη ισχύ θα παρείχε ένα ηλεκτρικό μοτέρ εξελιγμένο από την Dyson το οποίο θα συνδυαζόταν με κιβώτιο μονής σχέσης και εναλλάκτη ισχύος για κάθε τροχό υπό το σκεπτικό τετρακίνησης.

Επί του παρόντος δεν υπάρχουν σχέδια αναβίωσης του project αν και, με δεδομένες τις ολοένα πιο αυστηρές  περιβαλλοντικές απαιτήσεις, δεν αποκλείεται να το συναντήσουμε ξανά στο μέλλον όταν κατακαθήσει ο κουρνιαχτός του Brexit και εσχάτως του Covid-19.

Γράψτε το σχόλιο σας