Οι Ιάπωνες φημίζονται για την καλώς νοούμενη μυστικοπάθειά τους, γνωρίζοντας πολύ καλά πώς, εφόσον το επιθυμούν, να κρατήσουν κάτι «κάτω» από τα ραντάρ.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και η εξέλιξη του νέου IS, του μεσαίου premium μοντέλων της Lexus το οποίο αν και μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει το παραμικρό σημείο ζωής ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, θα υποδεχθεί την τρίτη κατά σειρά γενιά του η οποία σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά στις 9 Ιουνίου.

Προς το παρόν το μοναδικό όσο και ενδιαφέρον τεκμήριο της παρουσίας του  ιαπωνικού μοντέλου είναι η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων τα οποία διατρέχουν το πίσω τμήμα ακολουθώντας μια ολοένα και πιο δημοφιλή όσο και αισθητικά ελκυστική τάση.

Η Lexus δεν δημοσιοποιεί στοιχεία που να αφορούν τους κινητήρες ωστόσο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία V8 κινητήρα στην κορυφή της γκάμας για τον οποίο, ωστόσο οι απόψεις διίστανται ανάμεσα σε ατμοσφαιρικό και υπερτροφοδοτούμενο. Το πλέον ευοίωνο σενάριο ωστόσο υπαγορεύει την αξιοποίηση ενός νέου twin-turbo V8 o οποίος θα εφοδιάζει αρχικά την αγωνιστική εκδοχή του LC και στην περίπτωση του IS θα χρησιμοποιηθεί σε μια υποδεέστερη εκδοχή ισχύος.

Ένα άλλο κομμάτι του παζλ το οποίο «λείπει» σε επίπεδο επίσημων πληροφοριών είναι η ταυτότητα της πλατφόρμας όπου θα βασιστεί το νέο IS. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες συντείνουν στο γεγονός  ότι αξιοποιήσει την νέα αρχιτεκτονική TNGA-L του ομίλου Toyota, κάτι που αν επαληθευτεί θα σημάνει την είσοδο του μεσαίου premium μοντέλου σε μια νέα εποχή.

Όπως και να έχει με την αρχιτεκτονική που θα χρησιμοποιηθεί, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι μετά την απόφαση της Lexus να μην προχωρήσει στην εξέλιξη μιας νέας γενιάς του GS, το IS θα αναλάβει να καλύψει το κενό αποκτώντας έναν πιο upmarket και πολυτελέστερο χαρακτήρα ο οποίος θα υποστηριχθεί τόσο από νέες τεχνολογίες άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης όσο και από τη σχεδίαση η οποία θα απεμπολήσει την ήπια προσέγγιση του παρελθόντος  προς όφελος μιας πιο επιθετικής και σπορ εμφάνισης.