Aν και ελάχιστες λεπτομέρειες στην εξωτερική του εμφάνιση προδίδουν κάτι το διαφορετικό από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της πιο πρόσφατης γενιάς του αειθαλούς Defender, στην πραγματικότητα πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή του ούτως ή άλλως θηριώδους SUV η οποία αναμένεται το 2021 προκειμένου να υπερασπιστεί την τιμή ενός πανίσχυρου είδους.

Ενδεικτικό της ταυτότητας του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης οι οποίες αριθμούν έξι πιστόνια για τον μπροστινό και δύο για τον πίσω άξονα καθώς και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που ξεπροβάλλει στον πίσω προφυλακτήρα του επιβλητικού SUV.

Σε συνδυασμό και με τις καταχωρημένες πινακίδες του συγκεκριμένου πρωτοτύπου προκύπτει ότι στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 5,0 λίτρων  που εφοδιάζει τα Range Rover Sport SVR και SV Autobiography ο οποίος δεν αποκλείεται κάτω από το καπό του Defender  ενδέχεται να διανύει τα τελευταία του χιλιόμετρα καθώς το εργοστάσιο της Ford από όπου προέρχεται θα κλείσει έως το τέλος της χρονιάς.

Όπως και να έχει το δεδομένο είναι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα ξεπεράσει και στην προκειμένη περίπτωση την ισχύ των 500 ίππων ενώ αν αναρωτιέστε για το μέλλον των V8 εκδόσεων των JLR μοντέλων ελλείψει του συγκεκριμένου συνόλου το κενό θα αναλάβει να καλύψει η BMW και ο κινητήρας των 4,4 λίτρων των Βαυαρών.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της πανίσχυρης έκδοσης, σύμφωνα με τις συστάσεις, η νέα εξαιρετικά άκαμπτη αρχιτεκτονική με την υψηλή ποσόστωση σε αλουμίνιο είναι ιδανική για τις τροποποιήσεις και καθιστά ευκολότερες τις τροποποιήσεις που απαιτούνται όταν πρόκειται για εκδόσεις επιδόσεων.

Το παρών θα δώσει και μια αναπροσαρμοσμένη εκδοχή του συστήματος Terrain Response η οποία αναμένεται να περιλαμβάνει και πρόγραμμα Track ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι,  σύμφωνα με τους μηχανικούς της βρετανικής φίρμας οι εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου δεν αναμένεται να περιοριστούν σημαντικά στην έκδοση SVR σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του.

Στις διαφοροποιήσεις της SVR έκδοσης συγκαταλέγονται επίσης ένα νέου σχεδιασμού σετ τροχών 22 ιντσών, διογκωμένοι θόλοι, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες αλλά και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

Το πεντάθυρο Defender SVR στην μεγαλύτερου μήκους εκδοχή του θα είναι και η μοναδική έκδοση που θα λάβει την «πλήρη» φροντίδα του τμήματος Special Operatisons των JLR όντας διαθέσιμη σε περίπου ενάμιση χρόνο από σήμερα καθώς η τρίθυρη 90  η οποία αναμένεται από τα μέσα της επόμενης χρόνιας δεν θα λάβει ανάλογο χρίσμα επιδόσεων.

Γράψτε το σχόλιο σας