Η ABT Sportsline είναι ένα από τους παλαιότερους βελτιωτικούς οίκους με ιδιαίτερη αδυναμία στις αγωνιστικές υλοποιήσεις, το DTM αλλά και, εσχάτως, στην Formula E, και εξίσου μεγάλη αδυναμία στην Audi, έχοντας «πειράξει» ευχάριστα και παραδώσει εκδόσεις όπως το A S4-R, το ΤΤ-R και το R8 GT-R.


Aυτήν την φορά, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος του Kempten επέλεξε ως το ιδανικό όχημα των… πολεμικών του ονείρων το Audi RS7 Sportback, μετατρέποντάς το σε ένα… αυτοκινούμενο έργο τέχνης πολλών οκτανίων.

Ξεκινώντας από τα «κρίσιμα» μεγέθη το Audi ABT RS7-R όπως είναι η πλήρης ονομασία του υπόσχεται ισχύ 730 ίππων και το επιβλητικό μέγεθος των 920 Nm ροπής, δηλαδή 140 ίππους και 120 Νm περισσότερα σε σχέση με την μέχρι σήμερα ισχυρότερη έκδοση του RS7, χάρη σε μια μεγαλύτερη τουρμπίνα στο σύστημα υπερτροφοδότησης, ένα νέο intercooler και ένα επίσης ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής.

Επί της… χρονικής ουσίας οι παραπάνω αλλαγές σημαίνουν ότι ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα από 3,6 στο RS7 Sportback ενώ η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται σε 320 χλμ./ώρα.

Εκτός από τις βελτιώσεις στον κινητήρα, η ABT έχει παρέμβει και στο πλαίσιο, εφοδιάζοντας το δημιούργημά της με ρυθμιζόμενα ελατήρια και νέες αντιστρεπτικές ράβδους ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι οι τροχοί, διάστασης 22 ιντσών έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη συγκεκριμένη περίσταση, προσθέτοντας… πολεμικούς πόντους με το κόκκινο εσωτερικό του στην συνολικά επιθετική εμφάνιση του  ABT RS7-R.

Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό της πλήρους νοήματος όσο και πιο αποδοτικής αεροδυναμικά σχεδίασης, η ABT έχει επιμεληθεί το σύνολο των αεροδυναμικών στοιχείων περιμετρικά του αμαξώματος του γερμανικού μοντέλου τα οποία εκτός από το μεγαλύτερο μέγεθός τους, αποτελούνται από ανθρακόνημα.

Ξεχωρίζουν το προτεταμένο splitter μπροστά, τα χαρακτηριστικά πτερύγια στα κατώτερα πλευρικά τμήματα, οι νέοι αεραγωγοί για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από το σύστημα πέδησης και το νέο spoiler ενώ την εικόνα συμπληρώνει η αιχμηρότερη γρίλια και τα επίσης ανθρακονημάτινα καλύμματα για τους εξωτερικούς καθρέφτες.

Στο εσωτερικό εξακολουθεί η… ωδή στο ανθρακόνημα που καλύπτει το τιμόνι, τον επιλογέα και τις λεπτομέρειες στο ταμπλό. Ειδικά για την… περίσταση έχουν σχεδιαστεί και οι επενδύσεις των καθισμάτων και του υποβραχιονίου ενώ, στα σε διάφορα σημεία του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού παρεπιδημεί πλακέτα με τους αριθμούς 1-125 μαρτυρώντας το μικρό τιράζ του ABT RS7-R και συνηγορώντας στη μοναδικότητά του η οποία αποτιμάται σε 70.000 ευρώ επιπλέον στην ήδη διόλου ευκαταφρόνητη τιμή του RS 7 Sportback.

Γράψτε το σχόλιο σας