Φωτογραφίες: Automedia

H νέα γενιά της Ghost συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, μην μπορώντας να κρύψει την ταυτότητά της, παρά τις προσπάθειες των μηχανικών της υπερπολυτελούς φίρμας να την καμουφλάρουν.

Σε  κάθε περίπτωση, τα σημαντικότερα νέα εν προκειμένω θα προέλθουν από την αθέατη πλευρά της καθώς η νέα δεύτερη κατά σειρά γενιά της Ghost φιλοξενείται σε μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα την “Architecture of Luxury” την οποία αξιοποιεί ήδη η σχετικά πρόσφατη Phantom.

Πρόκειται για μια πλήρως μεταβλητή αρχιτεκτονική υπό την μορφή αλουμινένιου χωροδικτυώματος η οποία και αποτελεί αποκλειστικότητα για τα μοντέλα της βρετανικής φίρμας έναντι του πρόσφατου παρελθόντος όπου αφετηρία, τα μοντέλα της Rolls-Royce αξιοποιούσαν πλατφόρμες της BMW.

Επί του παρόντος, το επιμελές καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε ό,τι αφορά τα σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά αν και θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι η Ghost θα ακολουθήσει το ίδιο εξελικτικό μοτίβο με την Phantom.

Στα στοιχεία που διακρίνονται, συγκαταλέγονται τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας καθώς και οι τυπικές αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την πρόσβαση στο εσωτερικό.

Στο εσωτερικό, εκτός από τις δεδομένες προδιαγραφές εξεζητημένης πολυτέλειας, η Ghost αναμένεται να εγκαταλείψει τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων προς όφελος ενός νέου ψηφιακού 12,3 ιντσών ο οποίος θα συνδυαστεί με ένα νέο σύστημα infotainment το οποίο θα μπορεί να «κρυφτεί» μέσα στο ταμπλό με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες η νέα Ghost αναμένεται να επωφεληθεί από την αναβαθμισμένη εκδοχή του V12 των 6,6 λίτρων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, σύνολο που θα της εξασφαλίζει ισχύ που θα ξεπερνά τους 560 ίππους.

Επίσης, η Ghost θα είναι διαθέσιμη ως συνήθως σε απλής και Long Wheelbase έκδοση από τις αρχές του 2021 οπότε και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της.

 

Γράψτε το σχόλιο σας