Φωτογραφίες: Automedia
Η ισχυρότερη έκδοση του νέου i20, με την επιμέλεια του Ν, του τμήματος υψηλών επιδόσεων της κορεατικής φίρμας κάνει ένα ακόμα πέρασμα μπροστά από το φωτογραφικό φακό προδίδοντας ορισμένα ακόμα από τα στοιχεία που θα αναλάβουν να το μετατρέψουν σε hot supermini.

 Αυτή την φορά το καμουφλάζ έχει υποχωρήσει αισθητά από τις επιφάνειες του κορεατικού supermini το οποίο φαίνεται να ακολουθεί στυλιστικά το παράδειγμα του δημοφιλούς i30 N.
Αναλυτικότερα, το Hyundai i20 N διαθέτει σαφώς μεγαλύτερους τροχούς, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση στο εσωτερικό τους, αποκαλύπτει τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και τις κόκκινες δαγκάνες του επίσης ικανότερου συστήματος πέδησης.

Εξίσου σαφές είναι ότι η νέα έκδοση επιδόσεων του i20 θα έχει μειωμένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις συμβατικές εκδοχές της συνεπικουρούμενης μιας πιο σφικτής και σπορ προδιαγραφών ανάρτησης. Στην όψη του μπορεί επίσης να διακρίνει κανείς ένα μεγαλύτερο splitter καθώς και ένα πιο στιβαρό προφυλακτήρα.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένα spoiler οροφής και χαμηλότερα ένας αεροδυναμικός διαχύτης καθώς και ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί διπλές απολήξεις για την εξάτμιση.

Ανεξαρτήτως οπτικών διαφοροποιήσεων, η παρουσία του i20 N έχει επιβεβαιωθεί από καιρό, από τον επικεφαλής του τμήματος N , Dr. Albert Biermann, o οποίος είχε δηλώσει ενθουσιασμένος με την προοπτική ενός hot supermini. «Δεν υπάρχει λόγος να περιοριστούμε στην κατηγορία C. Υπάρχουν πάμπολλα hot supermini εκεί έξω κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει και η ανάλογη αγορά για αυτά», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Παρ΄όλα αυτά ο κινητήρας με τον οποίο θα εξοπλίζεται το i20 N δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί. Η επικρατέστερη εκδοχή ωστόσο είναι να αξιοποιήσει τον 1.600άρη turbo σε μια βελτιωμένη εκδοχή ισχύος χωρίς να μπορεί να αποκλειστεί η χρήση του στην έκδοση με την ήπια υβριδική τεχνολογία για περισσότερη αποδοτικότητα αλλά και υψηλή απόκριση.

Σε ό,τι αφορά το μέγεθος ισχύος αναμένεται να κλειδώσει περί τους 200 ίππους προκειμένου το i20 N να είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα υπόλοιπα hot supermini της αγοράς αλλά και να μην πλησιάζει πολύ το μεγαλύτερο i30 N. Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η κίνηση θα μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα όπως επίσης ότι στις προδιαγραφές του θα συμπεριληφθεί ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η επίσημη πρεμιέρα του αναμένεται το β΄εξάμηνο του 2020 με την προοπτική να διατεθεί από το 2021.