Οι αδιαμφισβήτητοι ήρωες  κόντρα στον κοροναϊό είναι χωρίς δεύτερη σκέψη είναι οι γιατροί και οι νοσηλευτές που δίνουν την αδιάκοπη μάχη.

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι. Ένας τέτοιος είναι ο παρακάτω πελάτης σε εστιατόριο της περιοχής Κολόμπους του Οχάϊο.

Συγκεκριμένα, μετά την επιβολή των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του φονικού ιού το εστιατόριο «Coaches on Bethel» στην έτοιμο να κλείσει.

Μαθαίνοντας αυτό, ένας μεσήλικας πελάτης, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, αποφάσισε να αφήσει 2.500 δολάρια φιλοδώρημα, έχοντας κάνει λογαριασμό μόλις 29,75 δολαρίων. Μάλιστα, ζήτησε το ποσό αυτό να μοιραστεί ισάξια μεταξύ των σερβιτόρων.

«Υπήρξαν δάκρυα, δάκρυα χαράς. Μια απίστευτη πράξη καλοσύνης κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα περίεργης ημέρας» ανέφερε μεταξύ άλλων ο ιδιοκτήτης.

Δεν έχει γίνει γνωστό αν η κίνηση αυτή έπεισε τον ιδιοκτήτη να κρατήσει ανοιχτό το μαγαζί του, το σίγουρο όμως είναι πως έδωσε στους εργαζόμενους έναν λόγο να χαμογελάσουν κόντρα στην αβεβαιότητα του αύριο.