Η ιταλική φίρμα δημοσιοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 σύμφωνα με τα οποία ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 10.000 πωλήσεις σε ετήσιο επίπεδο για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Για την ακρίβεια η φίρμα του Maranello διέθεσε κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς 10.131 αυτοκίνητα, βελτιώνοντας την επίδοση του 2018 κατά 9,5%.

Οι αυξημένες πωλήσεις είχαν ευεργετική επίδραση και στα καθαρά έσοδα τα οποία ανήλθαν σε 3,766 δις ευρώ, μέγεθος αυξημένο κατά 10,1% σε σχέση με το 2018.

Παρ΄όλα αυτά τα καθαρά κέρδη συρρικνώθηκαν σε 699 εκ. ευρώ έναντι 787 εκ. ευρώ το 2018, κάτι που αιτιολογείται από τον γεωγραφικό επαναπροσδιορισμό της στόχευσης των προϊόντων της ιταλικής φίρμας αλλά και τα χρηματοπιστωτικά έξοδα τα οποία ανήλθαν σε 42 εκατομμύρια ευρώ.

Ακόμα και έτσι όμως ο επικεφαλής της Ferrari, Louis Camilleri αναθεώρησε επί το θετικότερο τους οικονομικούς στόχους της φίρμας για το 2020 θέτοντας τον πήχη των εσόδων σε 4,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ανεξαρτήτως οικονομικών μεγεθών και σε ό,τι αφορά την «ζήτηση» μοντέλων Ferrari με γεωγραφικούς όρους, η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική (ΕΜΕΑ), εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την μεγαλύτερη «αγορά» Ferrari με τις συνολικές πωλήσεις για την περιοχή να διαμορφώνονται σε 4.895 μονάδες για το 2019, μέγεθος αυξημένο κατά 16% σε σχέση με το 2018.

Για το ίδιο διάστημα οι συνολικές πωλήσεις προς τις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 3% και διαμορφώθηκαν σε 2.900 μονάδες. Τέλος η Ferrari διέθεσε 836 αυτοκίνητα στην ενδοχώρα της Κίνας, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν αν και ο Louis Camilleri σημειώνει ότι θεωρεί ανησυχητική την κάμψη στην αγορά του Xoνγκ Κονγκ λόγω των συνεχιζόμενων διαδηλώσεων.

Παράλληλα όπως τόνισε αρνητική επίδραση αναμένεται στα μεγέθη πωλήσεων και στην αγορά της Κίνας λόγω κορωνοϊού, σημειώνοντας ωστόσο ότι η συγκεκριμένη αναμενόμενη κάμψη είναι λιγότερο ανησυχητική για τα οικονομικά αποτελέσματα της φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τα μελλοντικά σχέδια της Ferrari, αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκεται υπό εξέλιξη σχέδιο επέκτασης των εγκαταστάσεων του Maranello με την προοπτική να κατασκευής κέντρου έρευνας και εξέλιξης νέων τεχνολογιών που θα επιτρέψουν στην Ferrari να μην βασίζεται σε «τρίτους» για τις εναλλακτικές τεχνολογίες.