H ιταλική φίρμα ξεκίνησε την εξέλιξη του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού συνόλου το οποίο από το 2021 θα εξοπλίζει την Gran Turismo και από το 2022 την GranCabrio σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Maserati.

Σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τα περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ σε σχέση με τα επίπεδα θορύβου που εκπέμπουν, η Maserati επέλεξε να εξελίξει σκοπίμως έναν θορυβώδη ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τις συστάσεις ο στόχος είναι να κατασκευαστεί ένας ήχος αντιστοίχως επιβλητικός με αυτόν του V8 των 4,7 λίτρων που εφοδιάζει τα προϊόντα της Maserati.

Για του λόγου το ακριβές, η Maserati δημοσιοποίησε ένα video teaser με το πρώτο δείγμα του επίμαχου ήχου ο οποίος, αν και ριζικά διαφορετικός σε σχέση με τις… πρότερες V8 συνήθειες της φίρμας, ομολογουμένως ακούγεται αρκούντως «απειλητικός» όσο και δηλωτικός των επιδόσεων που υπόσχεται.

Επίσης, όπως διαπιστώνει κανείς από το video όσο και από τις καμουφλαρισμένες εικόνες που δημοσιοποιήθηκαν, η Maserati δεν χρησιμοποιεί κάποια πρωτότυπη εκδοχή των δύο παραπάνω μοντέλων αλλά μια τροποποιημένη εκδοχή της Alfa Romeo 4C με μεγαλύτερα μετατρόχια, θηριώδεις εισαγωγές αέρα (;) καθώς και εξίσου υπερμεγέθεις τροχούς.

Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία θα εξασφαλίζουν στα μοντέλα όπου θα αξιοποιηθεί, τετρακίνηση ενώ την εικόνα θα συμπληρώνει ένα σοφιστικέ σύστημα διαχείρισης ροπής.

Επίσης, η Maserati υπόσχεται μεγάλη αυτονομία και σύντομο χρόνο φόρτισης χωρίς όμως προς το παρόν να έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία που να αποσαφηνίζουν τα αντίστοιχα μεγέθη.

Σε ό,τι αφορά τώρα τις επιδόσεις, αν και επίσης δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, η παρουσία μοντέλων όπως το Tesla Model S και η Porsche Taycan Turbo S, επιβάλλουν ισχύ στο φάσμα των 600 ίππων για την κορυφαία έκδοση. Όπως ωστόσο ισχύει για τα παραπάνω μοντέλα, εξίσου δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται και οι υποδεέστερης ισχύος εκδόσεις στη βάση της γκάμας.