Μετά την πρεμιέρα του τον περασμένο Νοέμβριο στο Guangzhou της Κίνας, το Lexus UX 300e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της πολυτελούς ιαπωνικής φίρμας συστήνεται και στο ευρωπαϊκό κοινό  μέσω Ολλανδίας, με την προοπτική να διατεθεί στην γηραιά ήπειρο από το β΄εξάμηνο του 2020.

Το UX300e αξιοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου 54,3 KWh η οποία τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ που, με τη σειρά του, κινεί τον μπροστινό άξονα αποδίδοντας 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Η αυτονομία διαμορφώνεται σε 300 χλμ.  βάσει WLTP ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις, η μπαταρία θα υποστηρίζει τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 50 KW.

To UX 300e υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 160 χλμ./ώρα.

Αφετηρία για το ηλεκτροκίνητο ιαπωνικό μοντέλο αποτελεί η αρχιτεκτονική GA-C η οποία φιλοξενεί και την ήδη γνωστή υβριδική εκδοχή του μοντέλου, αλλά και το Toyota C-HR.  Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, το UX 300e αξιοποιεί ένα ενισχυμένο πλαίσιο καθώς και ανασχεδιασμένη ανάρτηση προκειμένου να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος που προκύπτει από την παρουσία των μπαταριών οι οποίες, παρεμπιπτόντως, τοποθετούνται κάτω από το πίσω κάθισμα.

Το εσωτερικό του δεν διαφέρει από την γνώριμη υβριδική έκδοση με τη διαφορά ενός νέου επιλογέα που σχετίζεται με τον ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του αλλά και ορισμένες νέες ενδείξεις και παραμέτρους στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα infotainment που αφορούν την μπαταρία και την κατανάλωση ενέργειας.

Παρά τις ομοιότητες, αξίζει να σημειωθεί ότι η Lexus έχει εξοπλίσει το ηλεκτρικό crossover με βελτιωμένη ηχομόνωση η οποία υπόσχεται την περιορισμένη παρείσφρηση των εγγενών ήχων από τον αέρα και τα ελαστικά καθώς απουσία του θορύβου από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυτοί αυτομάτως γίνονται πιο αισθητοί.

Σε κάθε περίπτωση, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία, το UX  300 e διαθέτει σύστημα παραγωγής διακριτού ήχου το οποίο αναλαμβάνει στις χαμηλές ταχύτητες να προειδοποιεί για την παρουσία του προς όφελος της ασφάλειας των πεζών.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το ηλεκτρικό Lexus UX 300 e διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ από την υβριδική έκδοσή του το οποίο διαμορφώνεται σε 367 λίτρα.

Τέλος, σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, η  Lexus δεν έχει προβεί σε ριζικές αλλαγές σε σχέση με τις ήδη γνωστές εκδοχές του μοντέλου παραλλάζοντας μόνο την

Γράψτε το σχόλιο σας