Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, Γιώργος Λάνθιμος, δημιουργεί εντυπωσιακές εικόνες για τον διάσημο ιταλικό οίκο μόδας.

Το όραμα του οίκου Gucci

Από την αρχή της θητείας του Alessandro Michele στο Gucci, οι εκστρατείες του οίκου έχουν μεταφέρει τους θεατές από το μακρινό διάστημα σε μια θεατρική σκηνή του Χόλιγουντ της δεκαετίας του 40, τη Disneyland στην ελληνική πόλη Selinunte του 7ου αιώνα π.Χ., με μια εκλεκτική σειρά από λαμπερούς πρωταγωνιστές και starlets, όπως οι Harry Styles , Tippi Hedren, Courtney Love, Gucci Mane και Iggy Pop μεταξύ τους. Εξίσου εκλεκτοί ήταν και οι συντελεστές, από τον πολύχρονο συνεργάτη του Michele, Glen Luchford στον street φωτογράφο Bruce Gilden και τους κινηματογραφιστές Harmony Korine και Γιώργο Λάνθιμο.

Ο οίκος Gucci υποκλίνεται ξανά στον Γιώργο Λάνθιμο

Ο πολυβραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος που έγινε διάσημος για την ικανότητά του να δημιουργεί ιδιόμορφους κόσμους μέσα στις ταινίες του, συνεργάζεται ξανά με τον οίκο Gucci.

Στις αρχές του καλοκαιριού, ο Γιώργος Λάνθιμος έστρεψε το βλέμμα του μέσα από τον φακό της φωτογραφικής μηχανής του στην Cruise 2020 του Gucci για τις ανάγκες του look book της συλλογής του διάσημου ιταλικού οίκου.

Καινούργιες φωτογραφίες με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου συγκροτούν ένα καινούριο βιβλίο τέχνης για τον οίκο Gucci, με τίτλο «Ωοτοκία».

Φωτογραφημένα στην Αίθουσα «Λήδα» της Villa Albani Torlonia στη Ρώμη, τα μοντέλα ποζάρουν ανάμεσα σε ρωμαϊκά και αρχαία ελληνικά γλυπτά.

Ηλικιωμένοι άντρες και γυναίκες, με τα πρόσωπα καλυμμένα με άσπρη πούδρα μιμούνται τα αγάλματα, νεότερα πρόσωπα εμφανίζονται φορώντας της πολύχρωμες και εκλεκτικές Gucci δημιουργίες.

Η νέα καμπάνια για την άνοιξη – καλοκαίρι 2020

Η νέα καμπάνια φιλοξενήθηκε στο διάσημο ξενοδοχείο Chateau Marmont και σε άλλες περιοχές γύρω από το Λος Άντζελες, οι εικόνες είναι εμπνευσμένες από την τριαδική  δύναμη. Υπερήφανα άλογα κυκλοφορούν σε όλη την πόλη σε παραλίες, χώρους στάθμευσης και ακόμη και αεροπλάνα, προσφέροντας μια μαγευτική, αλλά ανορθόδοξη, ματιά στο ζεστό κλίμα του Χόλιγουντ.

Τα florals, οι μοτίβα paisley και το λογότυπο της ετικέτας να φιγουράρει σε τσάντες, ρούχα και αξεσουάρ, η άκρως νεανική καμπάνια παρέχει εκκεντρικά ρούχα για μια σειρά από έντονες καθημερινές δραστηριότητες όπως το πλύσιμο των αυτοκινήτων και το άκρατο μποτιλιάρισμα στην περιβόητη κυκλοφορία του LA .

Εννοιολογικά, τα άλογα είναι επίσης σύμβολα της ελευθερίας. Αυτές οι εικόνες συντάσονται με ένα από τα βασικά δόγματα της επίδειξης SS20 της Gucci, η οποία δηλώνει ότι η μάρκα πρεσβεύει «όλα τα σχετικά με τη δύναμη της μόδας και προσπαθεί να σπάσει τους κανόνες με την αυτοδιάθεση του προσωπικού στυλ». Στην ουσία, η εκστρατεία είναι απλώς ανοιχτή στην ερμηνεία – όπως πολλά έργα στα σφαίρα της τέχνης και της μόδας – και παραμένει χρεωμένο στο «μάτι και την προσωπική ερμηνεία του θεατή».

Τα άλογα του οίκου Gucci

Τα άλογα εμφανίζονται συχνά στην μακρά ιστορία του οίκου Gucci: στην πραγματικότητα, ο οίκος άρχισε ως μια σαγματοποιία που πωλούσε δερμάτινα είδη σε ιππείς στις αρχές της δεκαετίας του 1920, παρόλο που επεκτάθηκε σε μια επιτυχημένη σειρά αποσκευών, αξεσουάρ και τελικά μόδας.

Το ιππικό στοιχείο και μοτίβο χρησιμοποιήθηκε στις συλλογές των διαφόρων σχεδιαστών που έχουν περάσει ως καλλιτεχνικοί διευθυντές, συμπεριλαμβανομένου του Tom Ford.

Δείτε το υπέροχο βίντεο της καμπάνιας