Στο πλατό της εκπομπής Citizen One βρέθηκε καλεσμένος το βράδυ της Παρασκευής 29 Νοεμβρίου ο διευθυντής προγράμματος του ραδιοφωνικού σταθμού Μελωδία FM, Δημήτρης Βραχνός, όπου μίλησε για τον κόσμο της μουσικής μέσα από τα δικά του μάτια.

Εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο γεννιέται ένα σουξέ υποστηρίζοντας πως δεν είναι απαραίτητο το ραδιόφωνο να επιβάλει ένα τραγούδι. Αντιθέτως, ένα επιτυχημένο τραγούδι γεννιέται τη νύχτα σε μια μουσική σκηνή. Αν και εφόσον ο κόσμος δείξει την προτίμησή του σε αυτό, τότε και το ραδιόφωνο θα προσπαθήσει να το αναδείξει. Ο ίδιος προτιμά και θεωρεί υποχρέωσή του να διατηρεί μια απόσταση από τα τραγούδια που παίζονται στο σταθμό του. Αυτό που κάνει, είναι να επιβεβαιώνει ότι ταιριάζει με το ρεπερτόριο του σταθμού και με το κατά πόσο μπορεί να υποστηριχθεί ανάμεσα στα υπόλοιπα τραγούδια. «Η νύχτα επιβάλλει ονόματα», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια μίλησε για την πορεία του ελληνικού τραγουδιού από τη μεταπολίτευση έως και σήμερα και για τα είδη της μουσικής που βρέθηκαν στη μαζική προτίμηση του κοινού ανά τα χρόνια. Σύμφωνα με τον κ. Βραχνό, κατά τη μεταπολίτευση «υπήρχε η ανάγκη του κόσμου να ταυτιστεί με ένα ρεπερτόριο πολιτικό που του δίνει ταυτότητα. Μετά η ανάγκη για ταυτότητα αλλάζει».

Από τη δεκαετία του ’80, το μουσικόφιλο κοινό επιλέγει ροκ ήχους που έρχονται κυρίως από τη Δύση, αλλά και από την ελληνική μουσική σκηνή. Την ίδια στιγμή κάνει την εμφάνισή του και το έντεχνο.

Ωστόσο, στα χρόνια της κρίσης αν και έχουν γίνει απόπειρες σύνθεσης πολιτικού τραγουδιού, περισσότερο στη χιπ χοπ σκηνή, κανένα δεν έχει ξεχωρίσει ούτε έχει αποτυπώσει τις συνθήκες και τα συναισθήματα του ελληνικού λαού. «Το καλό πολιτικό τραγούδι θα προκύψει αφού μεταβολίσουμε όλο αυτό που έχει συμβεί», υποστήριξε ο κ. Βραχνός και πρόσθεσε πως «χρειάζεται χρόνος να το χωνέψουμε και μετά να δημιουργήσουμε κάτι καλλιτεχνικά ενδιαφέρον, διαφορετικά θα έχουν όλα οργή».

Πηγή: onetv.gr