Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα γενιά της S-Class αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στα τέλη του 2020, κάτι που σημαίνει ότι πλέον θα τη βλέπουμε ολοένα και συχνότερα στα πεδία δοκιμών.

   Η τελευταία της εμφάνιση ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου εξακολουθεί να κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά της νέας γενιάς με δεδομένο και ότι τα σημαντικότερα εξ αυτών βρίσκονται στο εσωτερικό της, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν αποκαλύπτει ορισμένες ενδιαφέρουσες πτυχές για την νέα «ενσάρκωσή» της.

Ξεκινώντας από τα «βασικά» η νέα S-Class δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί ριζικά ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό της τη σιλουέτα που επιβάλλει το αμάξωμα των τριών όγκων, το χαρακτηριστικά γενναιόδωρο μεταξόνιό της και την εξίσου χαρακτηριστική γραμμή οροφής που ακολουθεί κάθε νέα εκδοχή της από τη δεκαετία του ’70.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η νέα S-Class υπακούει στα τελευταία αισθητικά πρότυπα της Mercedes-Benz σε ό,τι αφορά την όψη της η οποία ενσωματώνει μια μεγαλύτερη γρίλια η οποία θα συνδυαστεί με νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Αν και από την συγκεκριμένη σειρά εικόνων δεν υπάρχουν λήψεις του εσωτερικού, όπως έχει γίνει γνωστό, η νέα S-Class θα εγκαταλείψει το δίδυμο των οριζόντιου προσανατολισμού οθονών που φιλοξενούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment αντίστοιχα προς όφελος ενός διαφορετικού layout οθονών, μια οριζόντια για τον πίνακα οργάνων και μια μεγάλη κάθετη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που θα βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και θα εκτείνεται χαμηλότερα στο «τούνελ μετάδοσης»

Επίσης όπως κάθε S-Class έτσι και η συγκεκριμένη θα αποτελέσει κάτι σαν «έκθεση τεχνολογίας» για την Mercedes-Benz, υιοθετώντας την τελευταία λέξη συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς και σε ό,τι αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης.

Ένα μικρό δείγμα γραφής εδράζεται στις «αδιόρατες» χειρολαβές του συγκεκριμένου πρωτοτύπου οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις θα αναδύονται αυτόματα όταν πλησιάζει ο οδηγός.

Παράλληλα, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η νέα S-Class αναμένεται να φέρει νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, καθώς σύμφωνα με τις μέχρι τώρα συστάσεις, η γερμανική ναυαρχίδα θα αξιώσει αντίστοιχες ικανότητες επιπέδου 3 στην αντίστοιχη κλίμακα. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι η νέα S-Class θα μπορεί να πραγματοποιεί διαδρομές και εντός του αστικού ιστού σε αυτόνομη λειτουργία με την προϋπόθεση βέβαια ότι ο οδηγός θα επαγρυπνεί για να αναλάβει τον έλεγχο εφόσον χρειαστεί. Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι αυτό θα ισχύσει μόνο σε όσες αγορές η νομοθεσία το επιτρέπει.

Το παζλ της νέας S-Class θα συμπληρώσουν κινητήρες βενζίνης, diesel νέας τεχνολογίας αλλά και plug-in υβριδικά όσο και ήπια υβριδικά σύνολα. Παράλληλα όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρικό alter ego της ναυαρχίδας της Mercedes-Benz η οποία θα έχει ανάλογη των GLC/EQC αντιστοιχία με την συμβατική έκδοση και η οποία θα λανσαριστεί με τα σήματα EQ.