H κορεατική φίρμα ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της τα οποία θα έχουν ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη εξαρχής υπό το σκεπτικό της ηλεκτροκίνησης.

Η υπό εξέλιξη νέα αρχιτεκτονική, όπως αποκάλυψαν στελέχη της κορεατικής φίρμας, αναμένεται να φιλοξενήσει «τρία ή τέσσερα νέα μοντέλα των C και D Segments», εκ των οποίων το πρώτο, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024.

Σε ό,τι αφορά τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας, με δεδομένο τον εξαρχής σχεδιασμό της ως ηλεκτρικού προσανατολισμού αναμένεται να επιφέρει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο διάταξης και κατ΄επέκταση, ευρυχωρίας.

Η απαιτούμενη τεχνογνωσία αναμένεται να προέλθει από την μητρική της SsangYong, την ινδική Mahindra η οποία απέκτησε την κορεατική φίρμα το 2011 και μεταξύ των πλείστων δραστηριοτήτων της περιλαμβάνεται και  συμμετοχή στην ηλεκτρική Formula E.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι τα ηλεκτροκίνητα σχέδια της SsangYong θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται ήδη από το 2021, πριν την έλευση της υπό εξέλιξη πλατφόρμας καθώς οι Κορεάτες προετοιμάζουν ήδη μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή του Korando η οποία θα βασιστεί στην ίδια αρχιτεκτονική με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του. To ίδιο ακριβώς θα συμβεί και το Tivoli στο αμέσως μετά

Πλην των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η SsangYong θα προσθέσει επίσης στην γκάμα της και εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ξεκινώντας επίσης από το Korando και την βενζινοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων και συνεχίζοντας με το Tivoli από το 2022.