To Maranello αποκάλυψε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοσης 488 η οποία και θα διεκδικήσει νέες… δάφνες σε διοργανώσεις όπως το Blancpain  GT Series και το International GT Open Championship, χάρη σε μια σειρά τροποποιήσεων που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο, την αεροδυναμική  αλλά και το εσωτερικό, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Ferrari υπόσχεται και συνολικά μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Η βασική αλλαγή που συντείνει στη βελτίωση της αεροδυναμικής εδράζεται στο μπροστινό τμήμα  όπου η 488 GT3 Evo επωφελείται από ένα νέο προφυλακτήρα με μικρότερη γρίλια, ένα νέο splitter και νέα πτερύγια τα οποία υπόσχονται τη βελτιστοποίηση της ροής αέρα προς τα πλευρά του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την Ferrari τα συγκεκριμένα αεροδυναμικά βοηθήματα αποτελούν προϊόν 18.000 εργατοωρών σε προσομειώσεις και δοκιμές στην αεροσήραγγα, εξ ου και υπόσχονται σημαντική βελτίωση σε όρους ευστάθειας και παραγωγής κάθετης δύναμης.

Την βελτιωμένη εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το νέο spoiler στο πίσω τμήμα καθώς και οι ανασχεδιασμένες πόρτες, που σύμφωνα με τις συστάσεις διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής.

Στα νέα χαρακτηριστικά συγκαταλέγονται και νέα, ελαφρύτερα αγωνιστικά καθίσματα με την υπογραφή της Sabelt και τα οποία συνδυάζονται με νέες ζώνες ασφαλείας.

Όπως ίσχυε και για την προηγούμενη εκδοχή της, το μεταξόνιο της 488 GT3 Evo παραμένει μεγαλύτερο σε σχέση με την νόμιμη για το δρόμο 488 GTB στοιχείο που σύμφωνα με την Ferrari μειώνει το βαθμό φθοράς και την καταπόνηση των ελαστικών.

Παράλληλα η έκδοση GT3 Evo είναι και ελαφρύτερη κάτι που σημαίνει ότι οι μηχανικοί του Maranello είχαν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν τα επιπλέον βάρη που συνήθως χρησιμοποιούνται σε τέτοιες περιπτώσεις,  χαμηλότερα, σε θέση που βελτιώνει τόσο την κατανομή του βάρους όσο και εγγυάται ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Η GT3 Εvo εφοδιάζεται με τον γνώριμο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 3,9 λίτρων ο οποίος εξοπλίζει και την road-legal εκδοχή της 488 GΤΒ. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, και με δεδομένους τις προδιαγραφές της FIA για την κατηγορία GT3 οι οποίοι ορίζουν την απόδοση ισχύος μεταξύ 500 και 600 ίππων, η Ferrari επαναπρογραμμάτισε την μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου ούτως ώστε η ισχύς του κινητήρα να μην ξεπερνά τους 660 ίππους.

Παράλληλα με τις παραπάνω βελτιώσεις, οι επίδοξοι νικητές των διοργανώσεων GT3 θα μπορούν επίσης να επιλέξουν προαιρετικά πακέτο εξοπλισμού που να επιτρέπει την συμμετοχή τους σε 24ωρους αγώνες αντοχής και περιλαμβάνει εξαρτήματα που επιταχύνουν τη διαδικασία αναπλήρωσης υγρών, συμπλέκτη από ανθρακονήματα, αισθητήρα για την στάθμη ψυκτικού υγρού και LED φωτιστικά σώματα αντίστοιχα με αυτά που χρησιμοποιούνται στο Le Mans.

Γράψτε το σχόλιο σας