Μαζί με την 488 GT3 Evo, η Ferrari έκανε τα αποκαλυπτήρια της επίσης αγωνιστικών προδιαγραφών όσο και βελτιωμένης εκδοχής της 488 Challenge που συστήθηκε στο κοινό μαζί την έτερη αγωνιστική 488 σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Mugello η οποία αποτελεί το επίκεντρο των αγώνων που διοργανώνει το Maranello.

Όπως ακριβώς και η 488 GT3, η Challenge αποκτά το προσωνύμιο Evo και επωφελείται από ένα πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με νέα γρίλια, splitter, νέα πτερύγια και νέες εισαγωγές αέρα που επιφορτίζονται με την ψύξη των φρένων. Σύμφωνα με την Ferrari, οι παραπάνω βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα την κατά 30% βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης της έκδοσης σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή 488 Challenge.

Υπό το ίδιο σκεπτικό της αεροδυναμικής αναβάθμισης έχουν ανασχεδιαστεί επίσης τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ ενδεικτική της εμμονικής προσέγγισης των μηχανικών του Maranello στα συγκεκριμένα αγωνιστικών προδιαγραφών δημιουργήματα είναι η προσθήκη ενός μικρού spoiler κάτω από τους εξωτερικούς καθρέπτες το οποίο σχεδιάστηκε για να διοχετεύει τη ροή αέρα προς τις εισαγωγές.

Στο πίσω τμήμα δεσπόζει ένας εξίσου νέος προφυλακτήρας ενώ νέες εξαγωγές αέρα έχουν τοποθετηθεί πίσω από τους θόλους και τον κινητήρα οι οποίες, σύμφωνα με τις συστάσεις, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της ροής αέρα που περνά κάτω από το αμάξωμα και συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης.

Στα νέα χαρακτηριστικά της 488 Challenge συγκαταλέγεται επίσης το spoiler πίσω, ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης και ένα νέο σετ πτερυγίων στο πίσω τμήμα. Συνολικά, οι παρεμβάσεις των αεροδυναμιστών της ιταλικής φίρμας έχουν συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 50% σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή αγωνιστική έκδοση.

Πλην των αεροδυναμικών αναβαθμίσεων η 488 Challenge διαθέτει βελτιωμένα λογισμικά διαχείρισης για το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το σύστημα traction control, το τετρακάναλο σύστημα ελέγχου των φρένων καθώς και ένα νέο σετ φαρδύτερων τροχών 19 ιντσών πίσω από τους οποίους κρύβονται πιο ανθεκτικά κεραμικά δισκόφρενα.

Διορθωτικές παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό όπου η 488 Challenge υιοθετεί ένα τιμόνι που παραπέμπει στην FXX-K Evo, δηλαδή την αγωνιστική παραλλαγή της LaFerrari ενώ, κατ΄απαίτηση των πελατών του Maranello, η 488 Challenge διαθέτει πλέον και κάμερα οπισθοπορείας.

Γράψτε το σχόλιο σας