Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Mirai 2020: Το σήκουελ της υδρογονοκίνησης

Toyota Mirai 2020: Το σήκουελ της υδρογονοκίνησης

Το υδρογονοκίνητο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας υποδέχεται, με αφετηρία την έκθεση του Τόκυο, τη νέα γενιά του η οποία υπόσχεται ένα βελτιωμένο σύστημα κυψελών καυσίμου που θα προσφέρει περισσότερη αυτονομία αλλά και υψηλότερες επιδόσεις, ενώ σημαντικά αναβαθμισμένη είναι η συνολική εικόνα σε επίπεδο αισθητικής αλλά και άνεσης.

Η ιαπωνική φίρμα έδωσε τις πρώτες συστάσεις για τη νέα, δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Mirai η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση του Τόκυο που ανοίγει αυλαία 24 Οκτωβρίου με την προοπτική να διατεθεί από το 2020 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από το προφανές, τη σαφώς νέα αισθητική του, το υδρογονοκίνητο μοντέλο έχει ως αφετηρία μια νέα και, αυτή την φορά, πισωκίνητη αρχιτεκτονική  την οποία μοιράζεται με το αποκλειστικά ιαπωνικής διάθεσης Τoyota Crown.

H νέα πλατφόρμα έχει επιφέρει αύξηση στις διαστάσεις του και το μεταξόνιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία του. Αναλυτικά, το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 8,5 εκατοστά φτάνοντας τα 4,975 μ. ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 14,0 εκατοστά φτάνοντας τα 2,92 μέτρα. Επίσης σε αντιδιαστολή με την πρώτη γενιά του, το νέο Mirai διαθέτει μια πιο αιχμηρή σχεδίαση και διαφορετικές αναλογίες με κυρίαρχο το μακρύ καπό, το μεγαλύτερο πλάτος και το μικρότερο ύψος το οποίο σε συνδυασμό με τη σχεδίαση της γραμμής οροφής του προσδίδει ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Στα σχεδιαστικά στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η φαρδιά μπροστινή γρίλια με το διακριτό spoiler ενώ την εικόνα συμπληρώνουν ο χαρακτηριστικός αεροδυναμικός διαχύτης και οι νέοι τροχοί 20 ιντσών.

Επί του παρόντος η Toyota δεν δημοσιοποιεί λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το αναβαθμισμένο σύστημα κυψελών καυσίμου, ωστόσο, υπόσχεται 30% περισσότερη αυτονομία χάρη στην ενσωμάτωση μιας νέας και μεγαλύτερης δεξαμενής υδρογόνου.

Βελτιωμένες προδιαγράφονται και οι επιδόσεις του χάρη στον πλήρη ανασχεδιασμό του συστήματος κυψελών καυσίμου το οποίο θα συνδυαστεί με ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ. Για την ιστορία, η πρώτη γενιά του Mirai εφοδιαζόταν με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 154 ίππων και 335 Nm ροπής.

Αναλόγως αναβαθμισμένος και με πιο upmarket χαρακτηριστικά είναι και ο θάλαμος επιβατών ο οποίος επενδύεται με δέρμα, διαθέτει καλύτερης ποιότητας πλαστικά αλλά και περισσότερη ψηφιακή τεχνολογία.

Κυρίαρχο στοιχείο είναι το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη 12,3 ιντσών το οποίο συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παράλληλα στα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του έχει ενταχθεί και επαγωγικό σύστημα φόρτισης κινητών τηλεφώνων. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι χάρη στον ανασχεδιασμό του συστήματος κυψελών καυσίμου και τη νέα διάταξη απότοκο της νέας αρχιτεκτονικής, το νέο Mirai μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβαίνοντες.

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024