Μετά το πρωτότυπο LF-SA  του 2015, η Lexus ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο και πιο αποφασιστικό βήμα προς μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη κατεύθυνση, επιφυλάσσοντας για την προσεχή έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει τις πύλες της στα τέλη Οκτωβρίου, ένα νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο.

Αν και επί του παρόντος η ιαπωνική φίρμα έχει περιοριστεί στην δημοσιοποίηση αφαιρετικών teasers, το νέο πρωτότυπο όσο και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να πάρει την μορφή ενός μικρού hatchback σχεδιασμένου υπό το σκεπτικό κίνησης στην πόλη.

Αφετηρία για το ακόμα ανώνυμο concept car θα αποτελέσει, σύμφωνα με πληροφορίες η πλατφόρμα, e-TNGA, η υπό εξέλιξη ηλεκτρική αρχιτεκτονική δια χειρός Toyota, που στο μέλλον αναμένεται φιλοξενήσει ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών μοντέλων διαφορετικών μεγεθών τόσο με τα σήματα της Toyota όσο και της Lexus.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η νέα αρχιτεκτονική έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί να υποστηρίξει διαφορετικές διατάξεις τόσο σε ό,τι αφορά την μετάδοση της κίνησης αλλά και τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων καθώς θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί έως και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε άξονα.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η Lexus ήδη εξελίσσει περαιτέρω το ηλεκτρικό σκεπτικό, αντιπροτάσσοντας μια διαμόρφωση που θα αξιοποιεί τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε και σε κάθε τροχό, το οποίο αν τελικά περάσει στην παραγωγή δεν πρόκειται να  αποτελέσει «κοινό κτήμα» με την Toyota, αποτελώντας «αποκλειστικότητα» της Lexus.

Σε ό,τι αφορά την πιο «μαζική» Toyota αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει ήδη αναγγείλει, θα έχει τα χρονολογικά πρωτεία σε ότι  αφορά την ηλεκτροκίνηση προετοιμάζοντας με αφορμή τους επερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο, να εξαπολύσει την -αμιγώς- ηλεκτρική της αντεπίθεση.

Για την ακρίβεια, όπως έχουν ήδη ανακοινώσει στελέχη της Toyota, έως το 2025 θα έχει εξηλεκτριστεί το σύνολο της γκάμας, ενώ το σχέδιο προβλέπει τη διάθεση 10 αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων Lexus και Toyota.