Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την εμφάνισή του στην έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο, το El-Born, το μοντέλο που θα αποτελέσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Seat, όντας επί της ουσίας το ισπανικό alter ego του ID.3 δίνει τα διαπιστευτήρια του από τα πεδία δοκιμών, με ορίζοντα τις αρχές του 2020.

Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, οι Ισπανοί δείχνουν να μην έχουν διαφοροποιήσει σημαντικά τις αναλογίες και τη σχεδίαση του υπό δοκιμή πρωτοτύπου σε σχέση με το concept car που εμφανίστηκε στην ελβετική έκθεση.

Για την ακρίβεια, το ηλεκτρικό hatchback δείχνει να έχει ανάλογο μήκος με το Seat Leon, αν και οι εξασφαλίσεις της αρχιτεκτονικής MEB, αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά την ευρυχωρία του που θα είναι αντίστοιχη μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινήτου, συνεπικουρούμενου του μεγάλου μεταξονίου.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του, εκτός από τη δεδομένη ευρυχωρία, αναμένεται να ακολουθήσει μια λιτή όσο και τεχνολογικά ενσυνείδητη σχεδίαση με κυρίαρχα στοιχεία την «αιωρούμενη» οθόνη 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα χειριστήρια για τα περιφερειακά συστήματα όπως ο κλιματισμός τα οποία θα φιλοξενούνται επίσης σε οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις της Seat, η αρχιτεκτονική MEB θα φιλοξενεί αρχικά συστοιχίες ιόντων λιθίου με απόδοση 62KWh οι οποίες θα του εξασφαλίζουν αυτονομία 420 χλμ. βάσει του νέου αυστηρότερου πρωτοκόλλου WLTP. Mένει να διαπιστωθεί κατά πόσο θα υπάρξουν περισσότερες εκδόσεις βάσει αυτονομίας, στα πρότυπα του VW ID.3 αν και αυτό αποτελεί το επικρατέστερο και πιο λογικό σενάριο.

Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα φόρτισης μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 100 kW ο οποίος θα επιτρέπει την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας των μπαταριών σε 47 λεπτά.