Λίγο μετά την εμφάνιση του Q3 Sportback, η Audi σπεύδει να συμπληρώσει την γκάμα  με την κορυφαία RS έκδοση σε αμφότερες τις εκδοχές αμαξώματος του μεσαίου SUV της.

Όπως ακριβώς ίσχυε και για την προηγούμενη γενιά του RS Q3, οι δύο –πλέον- κορυφαίες εκδόσεις του γερμανικού SUV επωφελούνται από τον turbo πεντακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων του RS3 Sportback καθώς και σειρά από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο με την υπογραφή της Audi Sport.

Φυσικά, όπως ισχύει για κάθε έκδοση με τα διακριτικά RS, η Audi έχει επιμεληθεί επί το επιθετικότερο και την εμφάνιση του δίδυμου σπορ εκδόσεων. Στην περίπτωση της πιο παραδοσιακής έκδοσης αμαξώματος κυριαρχούν, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, η νέα γρίλια σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και κυψελοειδές μοτίβο, ενώ ανάμεσα σε γρίλια και καπό έχει βρει θέση η χαρακτηριστική εσοχή που πρωτοεμφανίστηκε στο A1 Sportback.

Tην εικόνα συμπληρώνουν οι κατά 1,0 εκατοστό διογκωμένοι θόλοι και ένα νέο spoiler. Για πρώτη φορά στην πορεία του ως RS έκδοσης, το Q3 αποκτά το δίδυμο των οβάλ απολήξεων της εξάτμισης έναντι της μίας της προηγούμενης γενιάς του ενώ προαιρετικά διατίθεται πάντα και ένα πιο σπορ σύστημα εξαγωγής που εγγυάται ένα πιο μπάσο ήχο.

Σε ό,τι αφορά το RS Q3 Sportback, πλην του προφανούς της χαμηλότερης κατά 4,5 εκατοστά οροφής η οποία του εξασφαλίζει εξ ορισμού μια πιο αθλητική υπόσταση, διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία τονίζουν την σπορ σιλουέτα του.

Όπως και να έχει με την εξωτερική τους εμφάνιση, αμφότερες οι RS εκδόσεις κρύβουν κάτω από τις επιφάνειές τους τον turbo κινητήρα των 2,5 λίτρων με απόδοση 400 ίππους και 480 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται de facto με επτά σχέσεων κιβώτιο S tronic και σύστημα τετρακίνηση quattro.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το δίδυμο των RS εκδόσεων προσφέρει διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που παραμετροποιούν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, πέδησης, του κινητήρα και του κιβωτίου καθώς και τη ρύθμιση της ανάρτησης αναλόγως με τις απαιτήσεις του οδηγού, ενώ όπως και οι πιο πρόσφατες RS αφίξεις στην γκάμα της Audi, τα εν λόγω προγράμματα έχουν αυξηθεί κατά δύο με την προσθήκη των RS1 και RS2 τα οποία εγγυώνται την πιο σκληροπυρηνική διαμόρφωση.

Σε επίπεδο επιδόσεων, τα RS Q3 και RS Q3 Sportback υπόσχονται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά τους διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα ή προαιρετικά, με την προσθήκη του προαιρετικού πακέτου Performance, στα 280 χλμ./ώρα.

Στο βασικό εξοπλισμό των RS Q3 συγκαταλέγεται η σπορ ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό, οι τροχοί των 20 ιντσών και τα αεριζόμενα διάτρητα δισκόφρενα διάστασης 375 χιλ. μπροστά και 310 χιλ. πίσω. Για εκείνους που επιθυμούν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα τους, διατίθενται προαιρετικά, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τροχοί 21 ιντσών και κεραμικά δισκόφρενα.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν επίσης τα σπορ καθίσματα καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τα νέα γραφικά και ενδείξεις στα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων ένδειξη για τις δυνάμεις G, ένδειξη για την πίεση των ελαστικών, για την απόδοση ροπής καθώς και χρονόμετρο.

Τέλος, οι RS εκδόσεις των Q3 και Q3 Sportback προσθέτουν δύο νέες αποχρώσεις πράσινου και γκρι στην παλέτα της Audi που αναλαμβάνουν να τονίσουν περαιτέρω τη διαφορετικότητά τους έναντι των «απλών» εκδόσεων του μοντέλου.

\

Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 63.500 ευρώ για την παραδοσιακή εκδοχή αμαξώματος και από τα 65.000 ευρώ στην coupe SUV παραλλαγή του.

 

Γράψτε το σχόλιο σας