Την δεύτρερη συνεχόμενη νίκη του πανηγυρίζει ο Σαρλς Λεκλέρκ, καθώς άντεξε στην πίεση των Μερσέντες και αναδείχθηκε νικητής στο ιταλικό γκραν πριν.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι τρεις πρώτοι οδηγοί κράτησαν τις θέσεις τους, ενώ ο Χούλκενμπεργκ πέρασε τον Φέτελ αλλά ο Γερμανός αντέδρασε άμεσα.

Μέχρι τον 6ο γύρο όλα πήγαιναν ομαλά, αλλά εκεί ο Φέτελ έβαλε τέλος στον αγώνα του. Πρώτα έχασε τον έλεγχο της Φεράρι του στην 9η στροφή της πίστα και στη συνέχεια επέστρεψε επικίνδυνα στην πίστα, καθώς ερχόταν ο Λανς Στρολ. Έτσι και μπήκε στα πιτ για αλλαγή μπροστινής πτέρυγας, αλλά πήρε και ποινή 10 δευτερολέπτων για επικίνδυνη οδήγηση.

Στον 20ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε για το πιτ στοπ του βάζοντας τη μέση γόμα, πράγμα που του στοίχισε προς το τέλος του αγώνα καθώς είχε έντονη φθορά των ελαστικών. Αντιθέτως, η στρατηγική της Φεράρι να βάλει μεν τον Λεκλέρκ ένα γύρο αργότερα αλλά βάζοντας του τη σκληρή γόμα, οδήγησε το νεαρό Μονεγάσκο στη νίκη.

Ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον Λεκλέρκ, όμως ο Μονεγάσκος ανταπεξήλθε απορροφώντας την πίεση του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ο Μπότας εκμεταλλέυτηκε τη φθορά των ελαστικών του Χάμιλτον, τον προσπέρασε, άσκησε και αυτός τη δική του πίεση στον Λεκλέρκ, αλλά ο νεαρός της Φεράρι ανταπεξήλθε στην πίεση του Φινλανδού.

Οι μηχανικοί της Μερσέντες έβαλαν ξανά το Χάμιλτον στα πιτ προς το τέλος του αγώνα, του άλλαξαν ελαστικά και εκείνος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο.

Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ, Άλμπον, Πέρεζ, Φερστάπεν, Τζιοβινάτσι και Νόρις.

Γράψτε το σχόλιο σας