Το Audi A3 σε νέα περιπετειώδη αποστολή
Mια νέα, off-road αισθητικής έκδοση αναμένεται να αποτελέσει μέρος της γκάμας του μικρομεσαίου μοντέλου όταν αυτό υποδεχτεί τη νέα γενιά του.
Spotlight
-
Φόβος και τρόμος είναι τα βεγγαλικά για πολλούς σκύλους – Συμβουλές για να τους κάνετε να νιώσουν καλύτερα
-
Μικρό Ταρανδάκι: Η πραγματική ζωή της τρανς ηθοποιού Νάβα Μάου
-
Εντοπίστηκε το ναυάγιο του ναρκαλιευτικού «Σπερχειός» που βυθίστηκε Μεγάλη Τετάρτη του 1945
-
Κρατούν οι superagers το κλειδί για τη θεραπεία της άνοιας;
Φωτογραφία: Automedia
Η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, να προσθέσει μια νέα off-road επιρροών έκδοση αμαξώματος στο portfolio της με αφετηρία τη νέα γενιά του A3 Sportback, προσφέροντας μια compact crossover εναλλακτική σε όσους δεν θέλουν να καταφύγουν στα SUV.
To project φέρει προς το παρόν την κωδική ονομασία Cityhopper και αν θέλει να κατανοήσει κανείς τον προσανατολισμό της έκδοσης θα πρέπει να έχει στο μυαλό του της Allroad εκδόσεις των A4 και Α6 Avant, κυρίως ως προς το σχεδιασμό και την λογική της. Σε αντίθεση ωστόσο με τα μεγαλύτερα περιπετειώδους έμπνευσης μοντέλα της Audi, η νέα έκδοση του A3 δεν αναμένεται να συμπεριλάβει στα χαρακτηριστικά της το σύστημα τετρακίνησης quattro για λόγους που άπτονται της αποδοτικότητας.
Παρά την συγκεκριμένη έλλειψη, το Α3 Cityhopper θα επενδύσει ενεργότερα από τα παραπάνω μοντέλα σε off-road αισθητικά μοτίβα, υιοθετώντας διογκωμένους προφυλακτήρες, περισσότερα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, μεγάλους θόλους και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Η κύρια στόχευση του θα είναι σε ανθρώπους που αρέσκονται σε αυτό το είδος crossover αισθητικής χωρίς αυτή να συνοδεύεται από τα ουσιαστικά χαρακτηριστικά και το σύνηθες επιπλέον κόστος από το οποίο συνοδεύονται.
Όπως και για τις υπόλοιπες πιο συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς του Α3, αφετηρία και για το Cityhopper θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική του ομίλου VW, ΜQB Evo και η οποία θα επιτρέψει την περαιτέρω διείσδυση της υβριδικής τεχνολογίας σε όλο το εύρος της γκάμας του μικρομεσαίου μοντέλου υπό την μορφή του γνώριμου επικουρικού παράλληλου κυκλώματος 48 Volt το οποίο αναμένεται να αποτελεί κοινό παρονομαστή για τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες αναμένεται το γνωστό ευρύ φάσμα επιλογών με κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων σε διάφορετικές εκδοχές ισχύος και diesel 1,6 και 2,0 λίτρων επίσης σε πλήθος επιλογών σε ό,τι αφορά την απόδοση.
Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να έχει επίσης και σαφή πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά τους διαθέσιμους χώρους του εσωτερικού αλλά και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, ενώ παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η περαιτέρω τεχνολογική αναβάθμιση με νέες εξοπλιστικές προσθήκες ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.
Σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα το νέο A3 αναμένεται να δώσει το παρών, ενδεχομένως με την μορφή ενός πρωτοτύπου στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο ενώ σε ό,τι αφορά την νέα πιο περιπετειώδη έκδοση αμαξώματος θα πρέπει να αναμένεται από το 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις