Φωτογραφίες: Automedia

Το κορυφαίο SUV της Skoda δίνει για πρώτη φορά το στίγμα του στο φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, αποτυπώνοντας ορισμένες από τις αλλαγές τις οποίες θα υιοθετήσει η ανανεωμένη εκδοχή του με ορίζοντα το 2020.

Παρά το επιμελές καμουφλάζ, μια προσεκτική ματιά στην όψη του και στη σχεδίαση του προφυλακτήρα αποκαλύπτει μια πιο επιθετική προσέγγιση η οποία δείχνει πιο ταιριαστή στην περίπτωση της έκδοσης Sportline με την οποία έχουμε να κάνουμε όπως μας πληροφορούν τα αντίστοιχα διακριτικά στο φτερό αλλά και ο σχεδιασμός στις ζάντες αλουμινίου.

Επίσης με δεδομένη την προσθήκη φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας matrix-LED στην προσφάτως ανανεωμένη εκδοχή του Superb, κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με το μεγαλύτερο SUV της Skoda που αναμένεται να εντάξει τη συγκεκριμένη τεχνολογία στο εξοπλιστικό παλμαρέ του.

Αυτό που δεν φαίνεται να αλλάζει είναι η αισθητική των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων που θα εξακολουθήσουν να αποτελούνται από δύο τμήματα.  Αντιθέτως τα πίσω φωτιστικά σώματα αναμένεται να υιοθετήσουν τους δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας στα πρότυπα του πιο πρόσφατου Kamiq.

Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην αθέατη πλευρά του, καθώς το φαινομενικά «αθώο» trailer που ρυμουλκεί αποτελεί επί της ουσίας δυναμόμετρο εξ ου και τα καλώδια που διακρίνονται στο πίσω τμήμα, στοιχείο που με τη σειρά του σημαίνει ότι το Kodiaq δοκιμάζει στην προκειμένη περίπτωση ένα νέο κινητήρα.

Ένας από τους νέους κινητήρες που αναμένεται να βρεθούν στην γκάμα του επταθέσιου SUV στο πλαίσιο της ανανέωσής του είναι ο αποδοτικότερος δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI Evo που πρωτοεμφανίστηκε στην VW Passat.

Η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα θα είναι η ένταξη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στα πρότυπα του VW Passat GTE αλλά και της αντίστοιχης έκδοσης του ανανεωμένου Skoda Superb η οποία θα εφοδιάζεται από τον συνδυασμό ενός TSI 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 13 kWh. Και στην περίπτωση του Kodiaq η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να προσφέρει συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και τη δυνατότητα κίνησης με την ενέργεια των μπαταριών για 55 χλμ.

Σε κάθε περίπτωση, όπως ισχύει και για την περίπτωση του Superb, η plug-in υβριδική έκδοση αναμένεται αν προσφέρει μειωμένο χώρο αποσκευών κάτι ωστόσο που δεν αναμένεται να αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα στην περίπτωση των πενταθέσιων εκδόσεων του Kodiaq με δεδομένες τις χωροταξικές περγαμηνές του.

Σε ό,τι αφορά το χρόνο άφιξής του, αν και με δεδομένο ότι το Kodiaq έκανε την εμφάνισή του το 2016 η λογική επιβάλλει ότι θα έπρεπε να κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο, ωστόσο με δεδομένη την πληθώρα προϊόντων που έχουν να παρουσιάσουν οι Τσέχοι στη γερμανική έκθεση και στα οποία αναμένεται να βρεθεί και η νέα Οctavia, πιο πιθανή θεωρείται η πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2020.

Γράψτε το σχόλιο σας