To υπεραυτοκίνητο της Toyota GR Super Sport σε δράση
To νέο υβριδικό hypercar με το οποίο η Toyota θα διεκδικήσει μια νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής του 2020 στην νέα κατηγορία υπεραυτοκινήτων δίνει μια γεύση από τις δοκιμές εξέλιξης δια χειρός Akio Toyoda.
Spotlight
-
Η ελληνική παραλία σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής – Ένα εντυπωσιακό βίντεο από ψηλά
-
Κακή εξέλιξη με τον ιό H5N1 - Εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Υποψήφια του Μελανσόν στις ευρωεκλογές, καλείται να ζητήσει «συγγνώμη για τρομοκρατία» - Τι της αποδίδουν;
H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser video, το πρώτο από τη διαδικασία εξέλιξης του GR Super Sport, του υπεραυτοκινήτου που θα συμμετάσχει στην νέα κατηγορία που θα δημιουργηθεί για το είδος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής του 2020.
Το GR Super Sport παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην έκθεση του Τόκυο το 2018 ενώ όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Toyota για λόγους πιστοποίησης θα κατασκευαστεί ένας περιορισμένος αριθμός νόμιμων για το δρόμο αντιτύπων τα οποία, σύμφωνα με τους κανονισμούς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής θα πρέπει να κάνουν την εμφάνισή τους το αργότερο δύο χρόνια μετά την συμμετοχή στη διοργάνωση κάτι που σημαίνει ότι αναμένονται περί το 2022.
Ως προς την νέα εμφάνισή του ιαπωνικού υπεραυτοκινήτου στην πίστα Fuji με την ενεργό συμμετοχή του επικεφαλής της Toyota, Akio Toyoda, αν και τα δύο αντίτυπα εξακολουθούν να καλύπτονται από επιμελές καμουφλάζ δεν δείχνει να απέχει πολύ από το πρωτότυπο που προηγήθηκε.
Σε ό,τι αφορά τις διαφορές τα δοκιμαστικά πρωτότυπα δείχνουν να διαθέτουν ένα ανασχεδιασμένο splitter στο μπροστινό τμήμα, νέα θέση για τις απολήξεις της εξάτμισης που βρίσκονται χαμηλότερα ενώ το ένα από τα δύο πρωτότυπα που εμφανίζονται στο video διαθέτει εισαγωγή αέρα στην οροφή κάτι που προδίδει τις αγωνιστικές του προδιαγραφές.
Στην αθέατη πλευρά του GR Super Sport αναμένεται να βρεθεί μια τροποποιημένη εκδοχή του υβριδικού συνόλου του TS050 Hybrid LMP1 με επίκεντρο ένα twin-turbo V6 με χωρητικότητα 2,4 λίτρων σε συνδυασμό με τρία ηλεκτρικά μοτέρ τοποθετημένα σε διάταξη δύο στο μπροστινό άξονα και έναν στον πίσω.
Η ισχύς του συνόλου αναμένεται να περιοριστεί στους 750 ίππους βάσει των προδιαγραφών της διοργάνωσης του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής αν και όπως έχει ανακοινώσει η Toyota, το σύνολο, με την απλή αύξηση της ισχύος με την οποία οι μπαταρίες τροφοδοτούν τα ηλεκτρικά μοτέρ, μπορεί να φτάσει έως και τους 1.400 ίππους. Με αυτό δεδομένο τα περιορισμένα αντίτυπα της διαδικασίας πιστοποίησης αναμένεται να προσφέρουν τετραψήφιο αριθμό ισχύος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις