Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της νέας Σειράς 1, η BMW παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της Χ1 η οποία αποκτά πλέον για πρώτη φορά στην ιστορία της μια plug-in υβριδική έκδοση.

Παρά το γεγονός ότι η παραπάνω προσθήκη αποτελεί τη σημαντικότερη αλλαγή της διαδικασίας ανανέωσης της Χ1, οι Βαυαροί δεν παρέλειψαν να πραγματοποιήσουν μια σειρά τροποποιήσεων που αποσκοπούν στη βελτίωση της εμφάνισης όσο και του εξοπλισμού του μικρότερου SUV τους.

Έτσι στην όψη της ανανεωμένης Χ1 κυριαρχεί η μεγαλύτερη γρίλια, ένας νέος προφυλακτήρας, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED ενώ οι εξωτερικές χειρολαβές ενσωματώνουν γαλάζια LED που προβάλλουν το λογότυπο της Χ1 στο έδαφος. Εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα με τρεις νέες προσθήκες ενώ προσφέρονται και τέσσερα σετ από νέου σχεδιασμού ζάντες.

Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη Χ1 επωφελείται από την τελευταία εκδοχή της τεχνολογίας Connected Drive ενώ δεν έχει παραλειφθεί η απαραίτητη αύξηση των διαθέσιμων επενδύσεων που διαμορφώνονται πλέον σε 13. Η κορυφαία M Sport έκδοση επωφελείται από ένα νέο είδος επένδυσης με εξαγωνικά μοτίβα και φυσικά τα κατάλληλα λογότυπα.

Οι βασικές εκδόσεις αναμένεται να διαθέτουν κεντρική οθόνη 8,8 ιντσών ενώ στις ακριβότερες η διαγώνιος του infotainment αυξάνεται σε 10,25 ίντσες.

Στα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της ανανεωμένης Χ1 εντάσσονται επίσης νέες υπηρεσίες όπως μια βελτιωμένη εκδοχή του Real Time Traffic καθώς και την εφαρμογή Concierge το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί αγορές ή να κάνει κρατήσεις για διάφορες υπηρεσίες εν κινήσει.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων όλοι οι ήδη γνωστοί κινητήρες της γκάμας της Χ1 είναι πλέον συμβατοί με το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων EU6d-Temp. Παράλληλα, το βαυαρικό SUV αποκτά και plug-in υβριδική έκδοση η οποία υιοθετεί τα διακριτικά xDrive 25e και υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 43 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 2,0 λίτρων/100 χλμ. προσφέροντας ταυτόχρονα ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.

Γράψτε το σχόλιό σας