Η βαυαρική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μια νέα σειρά καμουφλαρισμένων στιγμιότυπων της επερχόμενης, νέας γενιάς της «άσου», προσφέροντας τις ευκρινέστερες όσο και πληρέστερες μέχρι στιγμής εικόνες του μοντέλου η αποκάλυψη του οποίου αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα.

Μια προσεκτική ματιά στις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα στον τρόπο που έχουν σχεδιαστεί οι προφυλακτήρες και η γρίλια, αποκαλύπτει ότι προφανώς πρόκειται για κάποια από τις απλές, «πολιτικές εκδόσεις» της νέας Σειράς 1 και όχι για την κορυφαία M135i η οποία βρίσκεται επίσης ήδη υπό εξέλιξη.

Επίσης οι νέες εικόνες ρίχνουν περισσότερο φως στη σχεδίαση λεπτομερειών, όπως τα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία εκθέτουν πλήρως το εσωτερικό τους μοτίβο αποκαλύπτοντας το είδος της τεχνολογίας που περιμένει κανείς από ένα νέο μοντέλο premium κατηγορίας.

Ανεξαρτήτως λεπτομερειών είναι σαφές ότι η νέα Σειρά 1 είναι σαφώς μεγαλύτερη σε μέγεθος σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, διαθέτοντας τόσο μεγαλύτερο πλάτος όσο και μήκος, στοιχεία που αναμένεται να αποτυπωθούν και στο εσωτερικό της ενισχύοντας τις περγαμηνές άνεσης και ευρυχωρίας του μοντέλου. Ενισχυμένη κατά 20 λίτρα προδιαγράφεται και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 380 λίτρα.

Η σημαντικότερη ωστόσο αποκάλυψη προέρχεται από το πρώτο δείγμα του εσωτερικού του όπου φαίνεται ξεκάθαρα ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος ωστόσο μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού ή θα είναι προνόμιο των ακριβότερων εκδόσεων εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση, από αυτά που αφήνει να διαφανούν αυτή η πρώτη εικόνα, δείχνουν ότι ο ψηφιακός πίνακας δεν θα διαφοροποιηθεί από τα ήδη γνωστά πρότυπα της BMW, όπως αυτά εμφανίζονται στην Ζ4.

Ανεξαρτήτως των ορατών στοιχείων στην αθέατη πλευρά της Σειράς 1 θα βρεθεί, όπως είναι γνωστό, η εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα FAAR η οποία θα φιλοξενήσει τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες εσωτερικής καύσης ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η plug-in υβριδική έκδοση. Αξίζει να σημειωθεί, ότι παρά την αύξηση του μεγέθους της νέας Σειράς 1, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στην νέα πλατφόρμα αναμένεται να περιορίσει το συνολικό της βάρος έως και κατά 20 κιλά.

Επίσης, η BMW έχει ήδη δημοσιοποιήσει και το πρώτο δείγμα γραφής της κορυφαίας M135i έκδοσης η οποία αναμένεται να μιμηθεί τις προδιαγραφές της αντίστοιχης έκδοσης της Χ2, προσφέροντας ισχύ 306 ίππων από δίλιτρο κινητήρα σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Σε ο,τι αφορά την άφιξή της, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι τόσο οι πολιτικές εκδόσεις της νέας Σειράς 1 όσο και η M135i θα δώσουν το παρών στην έκθεση της Φρανκφούρτης.