Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tα επόμενο βήματα της ηλεκτροκίνητης Piech

Tα επόμενο βήματα της ηλεκτροκίνητης Piech

Η νεοφυής φίρμα του εγγονού του Ferdinand Piech, Toni Piech, υπόσχεται ραγδαία εξέλιξη υποσχόμενη δύο ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα, ένα SUV και ένα GT, τα οποία θα ακολουθήσουν την ίδια λογική με το Mark Zero, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και αυτονομία 500 χλμ.

Η ελβετική start-up Piech η οποία παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τον προηγούμενο Μάρτιο το εντυπωσιακό τεχνολογικά ηλεκτρικό Mark Zero, αποκάλυψε τα σχέδια της για το λανσάρισμα δύο ακόμα μοντέλων, ενός τετραθέσιου GT και ενός SUV τα οποία θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητα, αξιοποιώντας την ίδια τεχνολογία με το coupe.

Το τετραθέσιο GT θα πάρει την ονομασία GT-4 ενώ το SUV θα ονομάζεται GT-X, ενώ αμφότερα θα ακολουθήσουν την ίδια λογική με το Mark Zero, φιλοξενώντας στα σπλάχνα τους τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω.

Η συνδυαστικής ισχύς των τριών μοτέρ θα διαμορφωθεί σε 450 kW ήτοι σε 611 ίππους κάτι που σύμφωνα με την Piech θα εξασφαλίζει στα GT-4 και GT-X τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα. σε 3,8 και 4,7 δευτερολέπτων.

Επίσης αμφότερα τα νέα μοντέλα θα επωφεληθούν από την ίδια μπαταρία με το Mark Zero κάτι που σημαίνει ότι πρόκειται για μπαταρία ιόντων λιθίου απόδοσης 70 kWh. Πλην της υψηλής απόδοσης η μπαταρία χάρη στην καινοτόμο δομή των ηλεκτρονικών της τα οποία εξελίχθηκαν παράλληλα με την μπαταρία από την κινεζική Desten εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειάς της από 0-80% σε μόλις τέσσερα λεπτά και τέσσερα δευτερόλεπτα με τη συνδρομή υπερταχυφορτιστή.

Επιπλέον, σε αντίθεση με την πλειονότητα των ηλεκτροκίνητων, η μπαταρία στα GT-4 και GT-X θα τοποθετείται μπροστά από τον μπροστινό και τον πίσω άξονα, στοιχείο που σύμφωνα με την Piech, συμβάλλει σε μια αίσθηση που δεν διαφέρει από την οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για την έλευση των GT-4 και GT-X τα δύο μοντέλα αναμένεται να εξελιχθούν παράλληλα με το Mark Zero το οποίο αναμένεται να μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής από το 2021. Επίσης με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια με το ήδη γνωστό μοντέλο της Piech, τα δύο επόμενα μοντέλα αναμένεται να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία λίγο μικρότερη των 500 χλμ. με δεδομένο και το υηψλότερο βάρος τους σε σχέση με το Mark Zero. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το βάρος του πρώτου προσδιορίζεται σε 1.800 κιλά ενώ, σύμφωνα με τις συστάσεις αυτό του  GT-4 θα διαμορφωθεί σε 2,0 τόνους ενώ αυτό του GT-X σε 2,1 τόνους.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024