Τον Οκτώβριο του 2018 η γερμανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού μια πρωτότυπη επετειακή εκδοχή της 911 με τα διακριτικά Speedster θέλοντας να τιμήσει την 70η επέτειο από την πρώτη Porsche παραγωγής, την 356 Speedster του 1948. Στην πρώτη της εκείνη εμφάνιση η Porsche υποσχέθηκε μια ανάλογη έκδοση παραγωγής η οποία και συστήνεται πλέον από την έκθεση της Νέας Υόρκης, ως μια μετά-ρετρό συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί αυστηρά σε 1.948 αντίτυπα.

Μια ματιά στην εκκεντρική σχεδίαση της 911 Speedster αρκεί για να διαπιστώσει κανείς τις επιρροές από την πρώτη Porsche, δικαιώνοντας το σκεπτικό δημιουργίας της το οποίο είχε ως στόχο την επαναφορά της εμβληματικής 356 με τα δεδομένα του σήμερα.

 

Αφετηρία για την συλλεκτική έκδοση αποτέλεσε η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται μια από τις πλέον σκληροπυρηνικές εκδόσεις της 911, η GT3 ενώ το αμάξωμα «ανήκει» στην 911 Carrera 4 Cabriolet.

Φυσικά, έχει αναμορφωθεί σημαντικά καθώς η 911 Speedster διαθέτει υφασμάτινη αναδιπλούμενη χειροκίνητα, οροφή, όπως η μακρινή πρόγονός της ανασχεδιασμένο παρμπρίζ ενώ στο πίσω τμήμα παρεπιδημούν το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό μοτίβο του «double-bubble».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο οι καμπύλες επιφάνειες πίσω από τα προσκέφαλα όσο το καπό και τα φτερά κατασκευάζονται από ανθρακονήματα για λόγους που σχετίζονται με την μείωση του συνολικού βάρους.

Στα χαρακτηριστικά στοιχεία που αποτελούν ίδιον της έκδοσης συγκαταλέγονται επίσης οι εξωτερικοί καθρέπτες οι οποίοι μιμούνται το σχεδιασμό των πρώτων αγωνιστικών της Porsche ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών, η τάπα της δεξαμενής καυσίμου που βρίσκει θέση πάνω στο καπό και το σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο που παραπέμπει στην GT3 RS.

Υπό το «ελαφρύ» σκεπτικό η 911 Speedster δεν διαθέτει σύστημα κλιματισμού αν και αυτό μπορεί να προστεθεί κατόπιν χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ στο ίδιο μοτίβο τα σπορ καθίσματα κατασκευάζονται από ανθρακόνημα και ο θάλαμος ακολουθεί μια λογική λιτότητας με κυρίαρχο το ακριβό αυτό υλικό.

Την έκδοση εξοπλίζει ο ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 4,0 λίτρων που συναντάμε στην GT3 και αποδίδει 502 ίππους και 460 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ από πλευράς επιδόσεων η 911 Speedster υπόσχεται επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 309 χλμ./ώρα.

Από την 911 GT3 προέρχονται επίσης τα κεραμικά δισκόφρενα αλλά και η ανάρτηση ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της θα μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία λίστα επιπλέον εξοπλιστικών στοιχείων που λανσάρονται υπό την ονομασία Heritage Design και τα οποία καθιστούν τη 911 Speedster την έκδοση με τις περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη 911.