Η βρετανική φίρμα επέλεξε την μακρινή Σαγκάη για την επίσημη πρώτη εμφάνιση της Rapide E η οποία όπως επιθυμεί να υποδηλώσει το «E που συνοδεύει την ονομασία της είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη, αποτελώντας έτσι την πρώτη ηλεκτρική πρόταση παραγωγής των Βρετανών -ακόμα και αν το συνολικό τιράζ έχει οριστεί σε μόλις 155 μονάδες.

Επί της ουσίας η ηλεκτροκίνητη παραλλαγή της Rapide δεν διαφέρει σχεδιαστικά από τις συμβατικές εκδόσεις του τετράθυρου μοντέλου το οποίο όμως στην προκειμένη περίπτωση αποχωρίζεται τον επιβλητικό V12 των 6,0 λίτρων προς όφελος δύο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία και τοποθετούνται στο πίσω τμήμα παρέχοντας συνδυαστικά 610 ίππους και 950 Nm ροπής, μεγέθη που υπερβαίνουν κατά πολύ τις μέχρι σήμερα γνωστές συμβατικές της Rapide.

Την θέση του προαναφερθέντος V12 καταλαμβάνουν πλέον 5.600 συστοιχίες ιόντων λιθίου με ισχύ 800V οι οποίες περιβάλλονται μια ανθεκτική «θήκη» αποτελούμενη από ανθρακόνημα και Kevlar. Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι μπαταρίες εγγυώνται αυτονομία 320 χλ. βάσει το πρωτοκόλλου WLTP ενώ η επαναφόρτιση απαιτεί τρεις ώρες σε συμβατικό φορτιστή ή περίπου 40 λεπτά με υπερταχυφορτιστή 100KW.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, μια πλήρως φορτισμένη Rapide E εγγυάται επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, δηλαδή σε χρόνο μικρότερο κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή ταχύτερη εκδοχή του μοντέλου, Rapide S ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική παραλλαγή του τετράθυρου μοντέλου είναι επίσης ταχύτερη και σε σχέση με την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση AMR.


Το προφίλ της ως ενός πανίσχυρου αυτοκινήτου  επιδόσεων συμπληρώνει το μέγεθος της μέγιστης ταχύτητας το οποίο προσδιορίζεται σε 250 χλμ.

Επίσης, παρά τις σχεδιαστικές ομοιότητες με τις συμβατικές εκδόσεις της, η Rapide E διαθέτει ορισμένες διαφοροποιήσεις οι οποίες αποσκοπούν στην καλύτερη αξιοποίηση των ηλεκτρικών της δυνατοτήτων.

Υπό αυτό σκεπτικό, πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το τμήμα κάτω από το αμάξωμα προς όφελος της βέλτιστης αεροδυναμικής απόδοσης. Στο ίδιο πλαίσιο πλήρως ανασχεδιασμένος είναι και ο αεροδυναμικός διαχύτης ενώ η Rapide E επωφελείται επιπλέον και από ένα νέο σετ τροχών από αλουμίνιο οι οποίοι συμβάλλουν στην ενίσχυση της αποδοτικότητας αλλά και στην αποδοτικότερη ψύξη του συστήματος πέδησης. Επίσης, με δεδομένη την απουσία του V12 και των θεαματικών αναγκών του σε εισροή αέρα, οι σχεδιαστές της Aston Martin έχουν ανασχεδιάσει αναλόγως το μπροστινό τμήμα.

Επί του παρόντος η βρετανική φίρμα δεν έχε ανακοινώσει τιμές για το πρώτο της ηλεκτρικό δημιούργημα το οποίο θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ένα σημαντικό αλλά σημαντικό βήμα προς τον εξηλεκτρισμό, ο οποίος αναμένεται να συντελεστεί κυρίως από την υπό σύσταση φίρμα των Βρετανών, Lagonda.