Φωτογραφίες: Automedia

Με τη νέα, πέμπτη γενιά του Clio να έχει ήδη πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, η Renault στρέφει την προσοχή της στην εξέλιξη του συναφούς τεχνολογικά με το γαλλικό supermini, Captur το οποίο εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στη νέα γενιά του στον ευρωπαϊκό νότο.

Παρά το καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα δεύτερη γενιά του Captur θα ακολουθήσει εξωτερικά την ίδια εξελικτική σχεδιαστική γραμμή με το Clio 5.

Εξίσου δεδομένη είναι και η ριζική τεχνολογική –και όχι- μόνο αναμόρφωση του εσωτερικού του, με επίκεντρο την νέα χαρακτηριστική κάθετη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment με τις πολλαπλές λειτουργίες και τα νέα υψηλότερης ποιότητας υλικά με το σύγχρονο design που υπόσχεται περισσότερα σε ό,τι αφορά τους τομείς άνεσης και χρηστικότητας.

Μια επίσης σίγουρη αλλαγή που θα συντελεστεί στη νέα γενιά του Captur, είναι ότι θα συμπεριλάβει στην γκάμα του και μια υβριδική έκδοση, εκτός φυσικά από τους νέους πιο αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης, συμπεριλαμβανομένου του νέου turbo τρικύλινδρου TCe των 100 ίππων και του επίσης υπερτροφοδοτούμενου 1,3 λίτρου με 130 ίππους καθώς και τον εγνωσμένου κύρους diesel 1,5 λίτρου.

Σε ό,τι αφορά την νέα υβριδική E-Tech έκδοση η οποία θα προστεθεί επίσης στην γκάμα του Clio από το 2020, θα αξιοποιήσει το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες απόδοσης 1,2 kWh.

Το σύνολο θα συμπληρώνει ένα σοφιστικέ και ιδιαιτέρως αποδοτικό σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση το οποίο θα αναλαμβάνει να αναπληρώνει την ενέργεια των μπαταριών σε βαθμό που σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της Renault, θα καθιστά εφικτή την κίνηση αποκλειστικά με την χρήση των ηλεκτροκινητήρων στο 80% των αστικών διαδρομών.

Με δεδομένο ότι το νέο Clio μόλις ξεκίνησε να αναζητά διέξοδο στις αγορές της Ευρώπης –στην χώρα μας αναμένεται από το προσεχές φθινόπωρο- η άφιξη της νέας γενιάς του Captur στις συμβατικές εκδόσεις του τοποθετείται εντός του 2020 με την υβριδική έκδοση να ακολουθεί σε δεύτερο χρόνο.