H VW έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής για ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο αρχικά θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Σαγκάης ως πρωτότυπο, με την προοπτική στο μέλλον, να αποτελέσει το πέμπτο μέλος της νέας ηλεκτρικής εποχής της γερμανικής φίρμας, παίρνοντας την μορφή ενός μεγάλου SUV.

Το ID Roomzz Concept, όπως ονομάζεται το πρωτότυπο συστήνεται αρχικά μέσω μιας εύγλωττων teaser στα οποία εύκολα αναγνωρίζει κανείς τον οικείο σχεδιαστικό κώδικα των ηλεκτρικών μοντέλων ID που έχουν προηγηθεί.

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές του, σύμφωνα με τις συστάσεις το I.D. Roomzz θα μετασχηματιστεί σε έκδοση παραγωγής από το 2021 με στόχο αρχικά την κινεζική αγορά, ενώ όπως και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα που η VW έχει παρουσιάσει ως πρωτότυπα στο πρόσφατο παρελθόν θα έχει ως αφετηρία την νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική MEB.

To ID Roomzz θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα σε μέγεθος μοντέλα που θα έχουν ως βάση τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική και όπως υποδηλώνει η ονομασία του, θα δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε όρους ευρυχωρίας, συνεπικουρούμενου του επιβλητικού μεγέθους του.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι όπως επανειλημμένως έχει επισημάνει η γερμανική φίρμα, μεταξύ των πλεονεκτημάτων μιας αρχιτεκτονικής όπως η MEB η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με κριτήριο την ηλεκτροκίνηση, συγκαταλέγεται και η εξ ορισμού αποδοτικότερη διάταξη η οποία εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευρυχωρία σε σχέση με μια αντίστοιχου μεγέθους πρόταση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι περγαμηνές ευρυχωρίας του ID Roomzz επιβεβαιώνονται και από τις πρώτες συστάσεις της VW, η οποία κάνει λόγο αρχικά για εσωτερικό το οποίο θα επιτρέπει διαφορετικές διαμορφώσεις ως προς την θέση των καθισμάτων.

Εκτός από τους χώρους και μια ευελιξία στη διαμόρφωση του εσωτερικού του, το ID Roomzz ως πρωτότυπο, θα έχει ιδιαιτέρως ψηλά στην ατζέντα του και την αυτόνομη οδήγηση, διαθέτοντας αντίστοιχες τεχνολογίες που θα του εξασφαλίζουν τον τίτλο του αυτόνομου οχήματος επιπέδου 4 στην αντίστοιχη κλίμακα, κάτι που σημαίνει επί της ουσίας ότι το όχημα μπορεί να αναλάβει πλήρως τον έλεγχο εφόσον αυτό θεωρεί ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ασφαλείας.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, αν και επί του παρόντος η γερμανική φίρμα, δεν έχει δώσει διευκρινίσεις, το πρωτότυπο μοντέλο αναμένεται να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περί τα 450 χλμ.