Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ριζοσπαστικές ιδέες για το ηλεκτροκίνητο μέλλον (τους)  αναζητούν Hyundai και KIA

Ριζοσπαστικές ιδέες για το ηλεκτροκίνητο μέλλον (τους) αναζητούν Hyundai και KIA

Τα ήδη υφιστάμενα ηλεκτρικά μοντέλα της γκάμας των Κορεατών, Hyundai Kona EV και KIA e-Niro γνωρίζουν ιδιαίτερη επιτυχία, με τον όμιλο Hyundai να επιταχύνει την ηλεκτροκίνητη εξέλιξη η οποία περιλαμβάνει μια, νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα η οποία θα αποτελέσει αφετηρία για το μέλλον που θα συνοδεύεται από μια πιο ριζοσπαστική εικόνα.

Στην εξέλιξη μιας νέας αρχιτεκτονικής η οποία θα προοριστεί για αποκλειστική χρήση σε ηλεκτροκίνητα τετράτροχα προσανατολίζεται ο όμιλος Hyundai, θέλοντας να δώσει περισσότερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση την οποία μάλιστα στοχεύει να περιβάλλει και με μια πιο ριζοσπαστική σχεδίαση σε σχέση με τα καθιερωμένα.

«Θα εξελίξουμε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα είναι έτοιμη σε περίπου δύο χρόνια και θα αξιοποιηθεί για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα B και C-Segment», δήλωσε χαρακτηριστικά στέλεχος του ομίλου Hyundai, αναφέροντας ότι η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για αμφότερες τις φίρμες του ομίλου.

Όπως εξάλλου έχουν ήδη ανακοινώσει οι Hyundai και KIA έως το 2025, σχεδιάζουν να εμπλουτίσουν τις γκάμες τους με 38 νέα εναλλακτικής τεχνολογίας μοντέλα στα οποία περιλαμβάνονται και 14 αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Από τον ηλεκτρικό κανόνα του ομίλου Hyundai εξαίρεση δεν θα αποτελέσει η premium και αμερικανογενής, φίρμα Genesis η οποία επίσης πρόκειται να αποκτήσει τη δική της αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση από το 2021.

Εκτός από την υλοποίηση των σχεδίων που αφορούν ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες, ο όμιλος Hyundai σχεδιάζει την εκ παραλλήλου εξέλιξη και της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, διευρύνοντας περαιτέρω τις διαθέσιμες επιλογές και προς αυτήν την κατεύθυνση που επί του παρόντος περιορίζονται στην ύπαρξη του Hyundai Nexo, το οποίο αποτελεί την μοναδική υδρογονοκίνητη πρόταση στις γκάμες του κορεατικού ομίλου.

Πέρα ωστόσο από τις εξελίξεις που αφορούν την κάπως εξεζητημένη, ακόμα και για χώρες της βόρειας Ευρώπης τεχνολογία κυψελών καυσίμου και σε ό,τι αφορά την κρισιμότερη κατηγορία ηλεκτροκίνητων μοντέλων supermini και μικρομεσαίας κατηγορίας, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα πλατφόρμα την οποία εξελίσσει ο κορεατικός όμιλος θα αποτελέσει σημείο καμπής για τις ηλεκτροκίνητες εξελίξεις στις γκάμες των Hyundai και KIA.

Μέχρι στιγμής, οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις των Hyundai και KIA, όπως τα Kona και e-Niro βασίζονται σε τροποποιημένες εκδοχές των ήδη υφιστάμενων αρχιτεκτονικών που φιλοξενούν και τις συμβατικές, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εκδόσεις τους.

Αυτό πρόκειται να αλλάξει στο κοντινό μέλλον και εκτός από τα πλεονεκτήματα που αναμένεται να προκύψουν σε επίπεδο διάταξης και ευρυχωρίας, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού του Hyundai Group, Luc Donckerwolke, η νέα αρχιτεκτονική θα συνδυαστεί και με μια νέα εποχή σε όρους σχεδίασης και αισθητικής, καθώς, όπως έχει δηλώσει, θα επιδιώξει να αποσπάσει πιο ριζοσπαστικές προτάσεις από τα σχεδιαστήρια των Κορεατών.

«Όταν πρόκειται για ηλεκτροκίνητα οχήματα, πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν το ζητούμενο είναι η επιστημονική φαντασία ή ο συμβιβασμός με τα ήδη υφιστάμενα πρότυπα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα είναι ελκυστικό με τρόπο διαφορετικό του παραδοσιακού. Πρέπει να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των millennials αλλά και της επόμενης γενιάς αγοραστών αυτοκινήτων. Δεν πρόκειται για γενιές που τους αρέσουν τα αυτοκίνητα -θέλουν να αγοράζουν κάτι το διαφορετικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Σε αυτή τη «διαφορετικότητα» στη σχεδίαση των αυτοκινήτων σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει η τεχνολογία 3D εκτύπωσης η οποία όπως υπογράμμισε ο Luc Donckerwolke, θα «αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού».

«Με την τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης, θα μπορούμε να αναζητήσουμε εντελώς νέους τρόπους για τη σχεδίαση και την κατασκευή υλικών, διερωτώμενοι, για παράδειγμα, το κατά πόσο θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ένα κάθισμα, εξολοκλήρου με τη συνδρομή της συγκεκριμένης τεχνολογίας, χωρίς να απαιτείται η χρήση αφρού, υφάσματος κ.ο.κ.».

Ανεξαρτήτως του τρόπου διαμόρφωσης της νέας γενιάς ηλεκτρικών μοντέλων των Hyundai και KIA, το γεγονός είναι ότι θα είναι πολύ διαφορετικά από τις ήδη υφιστάμενες ηλεκτρικές προτάσεις της γκάμας τους αλλά και ότι δεν πρόκειται να καθυστερήσουν με δεδομένη και την ολοένα αυξανόμενη απήχηση για τα ηλεκτροκίνητα κορεατικά μοντέλα.

Ενδεικτικό είναι ότι προσφάτως οι Κορεάτες αποκάλυψαν ότι η ζήτηση για τα Hyundai Kona EV και KIA e-Niro έχει ξεπεράσει τις αρχικές τους προσδοκίες, υπερκαλύπτοντας ήδη τη ζήτηση και θα χρειαστεί περίπου ένα εξάμηνο προκειμένου να αναπροσαρμόσουν τους ρυθμούς παραγωγής στις αυξημένες απαιτήσεις».

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024