Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει την πρεμιέρα της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης Porsche η οποία «ακούει» στην ονομασία Taycan για την επικείμενη έκθεση της Φρανκφούρτης και προετοιμάζει ήδη την επόμενη αμιγώς ηλεκτρική πρότασή της.

Όπως έχει αφήσει να εννοηθεί η Porsche, η δεύτερη ηλεκτρική της πρόταση θα πάρει την μορφή μιας πρακτικότερης, wagon, έκδοσης της Taycan η οποία είχε ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια της ως πρωτότυπο από την περσινή έκθεση της Γενεύης.

Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η Taycan Cross Turismo έχει πλέον «προβιβαστεί» από το status του εκθεσιακού concept car σε αυτό του δοκιμαστικού πρωτότυπου γράφοντας γύρους στην απαιτητική πίστα του Nurburgring.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των γερμανών μηχανικών να κρύψουν την ηλεκτροκίνητη υπόσταση του πρωτοτύπου φροντίζοντας εκτός από το βαρύ καμουφλάζ να την εξοπλίσουν και με απολήξεις για την εξάτμιση, είναι δύσκολο να παραπλανηθεί κανείς.

Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, οι μαύρες ταινίες που έχουν χρησιμοποιήσει οι μηχανικοί της Porsche σε καίρια σημεία της σχεδίασης, καταφέρνουν μεν να κρύψουν από τα αδιάκριτα βλέμματα τα επιμέρους στοιχεία του design που ωστόσο δεν μπορεί να κρύψει τη συνάφειά του με την Panamera.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση και σε ό,τι αφορά τα «αόρατα», όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Porsche για την τετράθυρη Taycan με την οποία η Cross Turismo θα μοιραστεί την πλειονότητα των χαρακτηριστικών της, η διαθέσιμη ισχύς αναμένεται να ξεπεράσει τους 600 ίππους, προερχόμενη από δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ.

Σε όρους αυτονομίας, οι Taycan και Taycan Cross Turismo αναμένεται να προσφέρουν τουλάχιστον 500 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας μετά από πλήρη φόρτιση ενώ, σε ό,τι αφορά τις προσδοκώμενες επιδόσεις, σύμφωνα με τις συστάσεις που έχουν δοθεί για την τετράθυρη έκδοση, το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε θα απαιτεί 3,5 δευτερόλεπτα.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης της πρακτικότερης παραλλαγής της Taycan, οι επίσημες ανακοινώσεις κάνουν λόγο για «την αυγή της νέας δεκαετίας».