Φωτογραφίες: Automedia

Μια πρώτη ματιά στις επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτοτύπου της Dacia που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό, το ταυτοποιεί αυτομάτως ως την πρώτη γενιά του Duster. Μια δεύτερη και πιο προσεκτική αποκαλύπτει ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν διαθέτει απολήξεις για την εξάτμιση, προδίδοντας τον πραγματικό λόγο που η Dacia επαναφέρει στο πρόσκηνιο το πρώτο Duster.

Για την ακρίβεια, είναι απορίας άξιο που η Dacia, δεν επιχείρησε να εκμεταλλευτεί νωρίτερα τη δεδομένη τεχνογνωσία της μητρικής της, Renault, στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει στο κοντινό μέλλον καθώς σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η Dacia σκοπεύει να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Πλην του ηλεκτρικού χαρακτήρα του, αυτό που επίσης ξεχωρίζει στο συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι οι κάπως… φουσκωμένες αναλογίες του σε σχέση με το γνωστό μοντέλο το οποίο αποτελεί τη βάση του, και ο λόγος δεν αφορά τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τους αυτόπτες μάρτυρες, το συγκεκριμένο Dacia Duster εκτός της παράξενης σιλουέτας του διαθέτει επίσης κλωβό ασφαλείας, αγωνιστικά καθίσματα ενώ πίσω από τους τροχούς του φιλοξενείται ένα ικανότερο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα δια χειρός Brembo και δαγκάνες με τα διακριτικά Alpine.

Οι παραπάνω βελτιωτικές προσαρμογές στο Duster, έχουν γίνει καθώς η Renault Sport, ετοιμάζει την νέα της συμμετοχή το Andros Trophy, διοργάνωση που πραγματοποιείται αποκλειστικά επί πάγου και εσχάτως έχει εντάξει και ηλεκτροκίνητη κατηγορία.


Φυσικά, τα χρήσιμα δεδομένα που θα προκύψουν από την αγωνιστική δραστηριότητα του Duster EV δεν θα αργήσουν να μεταφερθούν και στο ηλεκτροκίνητο μοντέλο που ετοιμάζει η Dacia η οποία με βάση τα νέα αυτά δεδομένα αναμένεται να πυκνώσει τις εμφανίσεις ηλεκτρικών δοκιμαστικών πρωτότυπων το επόμενο διάστημα.