H γερμανική φίρμα προσθέτει μια ακόμα SUV πρόταση στην γκάμα της υπό την μορφή μιας coupe λογικής παραλλαγής αμαξώματος της Cayenne η οποία εγκαινιάζει την όψιμη όσο και επιβλητική είσοδο της Porsche στον κόσμο των coupe SUV.

Όπως όλα τα SUV του «υβριδικού» όσο και δυναμικότερου αυτού είδους, η Cayenne Coupe ενδίδει σε μια διαφορετική χάραξη οροφής η οποία σχεδιαστικά συμπαρασύρει τα πάντα στο… διάβα της.

Ξεκινώντας από το μπροστινό τμήμα, οι πρώτες κολώνες γίνονται πιο στενές και το παρμπρίζ αποκτά μια διαφορετική, πιο έντονη κλίση καθιστώντας την έκδοση αναγνωρίσιμη ακόμα και εξ όψεως και χωρίς να χρειαστεί κανείς να δει την κατάληξη της οροφής.

Προχωρώντας προς τα πίσω, η χαμηλότερη κατά 2,0 εκατοστά οροφή η οποία αποτελείται εξολοκλήρου από γυαλί, σχηματίζοντας μια γυάλινη επιφάνεια έκτασης 2,16 τ.μ η οποία προαιρετικά μπορεί να επενδυθεί εξίσου με ανθρακονημάτινο κάλυμμα, συναντά το πολύ διαφορετικά σχεδιασμένο πίσω παρμπρίζ το οποίο ξεκινά και καταλήγει σε δύο ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ένα στην κορυφή της οροφής και ένα ακόμα χαμηλότερα, το οποίο επεκτείνεται έως και κατά 13,5 εκ. σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα.

Ανασχεδιασμένες είναι επίσης οι πίσω πόρτες και οι θόλοι οι οποίοι διογκώνονται αναλαμβάνοντας να τονίσουν τη δυναμική σχεδίαση της έκδοσης, αυξάνοντας παράλληλα το ούτως ή άλλως επιβλητικό πλάτος της κατά 1,8 εκ.

Σε επίπεδο κινητήρων, αρχικά η Cayenne Coupe θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες, τον εξακύλινδρο των 3,0 λίτρων και τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων σε συνδυασμό με τετρακίνηση εξασφαλίζοντας επιδόσεις που αντιστοιχούν σε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε έξι δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ. /ώρα.

Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής προσφέροντας ακριβώς ίδιες επιδόσεις με την ήδη γνωστή Cayenne Turbo, δηλαδή επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 285 χλμ./ώρα.